Honda CRM250 9,2 / 10

Honda / Honda CRM250
gyártási év: 1994
lökettérfogat: 250 köbcenti
ekkor vette: 2014
eddig használta: 2015
km óra állása az elején: 23000
vezetett km: 4500
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Sziasztok!

Egy éve vásároltam a gépet,állítólag jó állapotban volt...Elsőre láttam,hogy ezzel rengeteg munka lesz,de nem érdekelt vágytam egy egyedi motorra,egy olyanra,amivel nem találkozni minden sarkon.

Amióta nálam van,szinte mindenéhez hozzá kellett már nyúlni. Megvétel után kerékcsapágy cserével kezdtem,mert a kerekek már centiben mérhető holtjátékokkal bírtak,majd folytattam egy középteleszkóp cserével.A régi törött dugattyús helyére kapott egy Öhlins rugóstagot.Ez után az első villát is fel kellett újítanom.
Közben kapott egy új különolaj szivattyút,azóta azzal is üzemel a gép,minden hiba nélkül!

Vettem hozzá egy új tankot,mert a régi össze volt nyomorgatva,illetve új sárvédőket,fejidomot,és tankidomokat tettem rá,továbbá a régiek helyett tettem rá lesed indexeket, hátsó lámpát. Nyárra kipolíroztam a lengővillát,illetve a kuplung deklit és jópár műanyag alkatrészt is,mert azokat is kiszívta már a nap.Varrattam rá új üléshuzatot,és nemrég kapott új láncvezetőt előre.. (2004-es Yamaha Yz láncvezető egy az egyben felmegy rá!)

Röviden eddig ennyit változtattam a motoron,de a java még hátra van. 27500km van benne,és a dugó már rendesen hangot ad jelenlétének,lassan cserélni kell. Tervben van továbbá,hogy csináltatok rá Petku rendszert,illetve majd szeretnék alá Sm szettet is.

Könnyű kezes gép,élvezet vele menni.Teljesítménye egy hajszálnyival lehetne több,de majd az új dugattyúval meglátjuk mit változik. Jól igazodik az ember pillanatnyi stílusához,lehet vele krúzolni tök csendesen,de lehet vele vadállat módjára is menni. Fogyasztása változó,terepen ha vereti az ember 10 litert is bevesz,ellenben ha csak lazán endúrózgatok 7l környékén megelégszik. Aszfalton a gyári 14-42-es áttétellel,és tök sima enduro gumikkal 5.3l volt a legkevesebb amit kihoztam belőle vegyes utcai használat mellett.

Ennyit szerettem volna írni a motoromról,köszönöm,hogy elolvastad!

Erre használta
Endúrózás,túrázás,krúzolás

Javítanivalók
Első,hátsó futómű,kerékcsapágyak,fékek,festés,idomok, különolajzás,hűtés,világítások,rozsdásodások,alu részek polírozása....

Itt szervizelte
Én javítom.

A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Piitark

Beküldve: 2015. szeptember 5.