Honda XLR125 7,8 / 10

Honda / Honda XLR125
gyártási év: 1999
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2004
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 10000
fogyasztás: 2 liter / 100 km
teljesítmény: 5/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

volt már jópár motorom yamaha DT80, gilera MX-1, simson 51N, aprilia RS és AF1, honda CBR125. elsősorban az ütemszám ami nagyon jó mármint hogy 4 ütemű ezáltal nem büdös, nincs füst, nem kell törődni az olajjal. mivel 1 hengeres 4ütemű ezért úgy túlságosan nem kell pörgetni, mert nincs benne extrém nagy erő, de alacsony fordulatról is húz és keveset eszik 2,5 litert eszik 100km-en. de pl hosszabb úton egygázadással volt hogy 1,8 lityót evett:) végsebessége az 100km/h az utazó amit szeret az 70km/h ekkor még nem is pörög annyira és jól is megy. hangot nagyon brutálisat lehet neki csinálni, én saját magamnak csináltam a kipufogót és nagyon kemény lett, eddig akik tippeltek mind 400asra tippeltek, és mikor mondtam hoyg 125ccm-es nem akarták elhinni. mielőtt ehhez a motorhoz jutottam volt jópár motorom és egyikkel sem voltam úgy megelégedve mint ezzel, báár a CBR125 majdnem nyomába ért, de ha kéne választanom az XLR és a CBR közt akkor XLR-t választanám.
sajnos léghűtéses, ez nem igazán tetszik, meg hátul dobfék van gyárilag aminek nem olyan nagy a fék hatásfoka...ez a kettő van amit spórolásnak neveznék, mert ha ezeket is megcsinálva volna a gyár vízhűtésre meg tárcsafékre akkor egy rossz szót nem szólhatnék.
összességébe nagyon jó motor, haver is msot vett egyet. de inkább azoknak ajánlom akik nem száguldozni akarnak hanem nórmál tempóba eljutni egyik helyról a másikra úúgy hogy ha feltünő akar lenni akkor kis gázadással elérhető lesz :)

Erre használta
Városi motorozás, terepmotorozás, túra.

Javítanivalók
olajcsere, gyertya csere, izzó csere (mint minden motoron)

Itt szervizelte
saját magam

A beküldő 7 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: zolexka

Beküldve: 2007. december 2.