Honda Dio SR 7 / 10

Honda / Honda Dio SR
gyártási év: 1998
lökettérfogat: 49 köbcenti
ekkor vette: 2003
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 20000
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 2/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 5/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Sziasztok. Gyorsan kelet vennem egy motort mert munkába nem tudtam mindig kocsival menni, egy ismerösömnek volt kettő robogolya egy suzuki és egy honda,előte nem volt robogom nem nagyon értetem hozzá.110000 forintot adtam érte sok hibája volt elsö lengés csilapitok elvoltak hajolva,emelkedön nehezen ment fel,hátso teleszkopbol fojt az olaj,motorja nem pörgöt fel,önindito nem tekert,akumlátor nem volt benne.Eleje meg volt repedve ősze volt karistolva az oldalai,nem úgy festet hogy vigyáztakrá.Megvetem mert kelet, nem csajozásra használtam.Előte egy 350 köbcentis jawa motorom volt és egy shwarblim amit a papámtol kaptam. Hondára esett a választás a szine miatt, matt fekete volt, ez volt az első 2t-m. Potféklámpa és első tárcsafék volt rajta , nagy volt a bukosisak tarto ja,jol meglehetet pakolni munkásruhával.Sok pénzt költötemrá elöször egy sufnitunig műhelybe vitem ahol gyürüt cseréltek,hogy birlya ez emelkedötket sokat mentem vele a hegyekbe , heti 180 kilométert mentem vele.Gyürücsere után sem volt jo a motorja, fel vitetem Érdre ott elégsok minden javitotak rajta de a teljesitményével nem voltam meg elégedve.2007 -ben el vitem a honda szervizbe és fel újitoták a motorját,jöt a bejáratás 1000 kilométeren keresztűl , elég jol sikerült utána nem volt gond vele. Az 5 év alatt álandoan fojt az olaj a kipufogobol. Rendszeresen kellet tekaritani e karburátort hiába volt rajta finom szürö. Több mint 20000 kilométer tetem bele. Nem lett volna ennyí gond vele ha az előző gazdája joban vígyázot volna rá.Nagyon kemény motor nem véletlenül:HONDA. Sokat szerelték.

Erre használta
Elején csak munkábajarás , késöbb városban csavrgás, utána kisebb-nagyob túrák.

Javítanivalók
Komplet motor felújitás.Levegö szürö csere készer mert az Érdi szerélő olyan szüröt rakot bele ami csak a legyet fogta meg minden mást át engedet.Komplet levegöszüröház csereAutomato szivato csere , nem jol müködöt, vagy nem nyitot vagy nem zárt rendesen.Elsö lengéscsilapitok csere. Hátso lengéscsilapito csere,gyárit nem kapta így suzukié lett belerakva ezért vékonyabb gumit kelet rá vennem mert bele ért a gumi oldalába. Karácsonyra kértem új kipufogot mert a régi mindig el koszolodt és sokszor kelet kiégetni. Fékbovden csere,kilométer spirál csere,gyertya csere,égő cserék.

Itt szervizelte
Vértesszőlős,sufnituning:GYürü csere,hátso lengés csilapito. Érd:Automata szivato,levgöszürö+ház,stb Vértesszőlős,suzukiszalon:Elsö lengéscsilapitók 24 ezer 1 pár. Komarom,Honda szervíz:motor generál , 62 ezer. A szerelö nem huzta meg kúlcsal a hátso kerék anyát csak kézel , és haza jötem vele 30 kilométert. Sokat javitotuk otthon az apukámal.

A beküldő 20 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: BessenyeiPisti

Beküldve: 2009. március 4.