Boncterem

Honda CBR600RR teszt 6,6 / 10

Honda / Honda CBR600RR
gyártási év: 2004
lökettérfogat: 599 köbcenti
ekkor vette: 2004
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 34000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 4/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 6/10
megérte-e a vételt: nem

Ezzel a típussal kapcsolatban nagyon vegyes érzelmeim voltak. Nagyon kezes motor, jól adagolható, harapós fékje volt. Kezdetben nagyon élvezetes volt a motorozás, aztán 8000km után a motor nagy gáznál fulladozva-rángatva gyorsult. Szenvedtem vele és össze-vissza reagált a gázadásra. Az üzemanyag fogyasztása is drasztikusan-indokolatlanul megnőtt. Hibalámpára vártam, de nem adott. Ezután felkerestem több Honda szervizt, hibakódot nem találtak. Kaptam a szerviztől mért adatokat és később vettem észre, hogy a lambda szonda a mért adatok nem stimmelnek. Visszamentem a szervizbe reklamáltam és nagy nehezen kicserélték. Csere után az üzemanyag fogyasztás visszatért a normális értékre. Az injektor rángatás-fulladozás, viszont nem szűnt meg. Újra jártam a szervizeket ezzel a jelenségekkel, de a Honda diagnosztika nem bírt vele. Ekkor már nagyon mérges voltam a Hondára. Osztrák szervizben oszcilloszkópos vizsgálaton akadt fen a motorvezérlő, azonban ekkor már a garanciából kicsúsztam. Elkerülhetetlen volt az ECM (motorvezérlő csere) és nagy nehezen sikerült egy pályamotor átépítés miatt kikerült gyári motorvezérlőt találni. Motorvezérlő csere után a jelenség megszűnt és újra élveztem a motorozást.

Erre használta
Utcai motorozásra

Javítanivalók
Lambda szonda (garanciális) 9000km-nél

ECM hardver hiba (csere, garancián túl)

Itt szervizelte
Real motorcentrum, Zala Motocenter, Lakamoto, Good motors, Salamon motor,

A beküldő 21 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Boby10

Beküldve: 2009. november 8.