Hyosung GT250 7,8 / 10

Hyosung / Hyosung GT250
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 250 köbcenti
ekkor vette: 2013
eddig használta: 2018
km óra állása az elején: 4727
vezetett km: 1000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Pozitív tulajdonságai saját tapasztalataim alapján:
- kedvező átírási költségek 37.000 ft-ból meg volt + 5.000 ft biztosítás
- kis fogyasztás gyári beállításokkal 3,2-3,6l vegyes használattal
- erős magabiztos blokk, erőtartalék bőven van, nem torpan meg semmilyen nehézséggel szemben pl.: szél, emelkedő vagy 2 személlyel
- szép külső, megtévesztésig a gyönyörű hangot is beleértve olyan mint egy 650-es SV, mindenki csodálja, hogy "csak" 250-es
- könnyen kezelhető
- léghűtéses így egy problémával kevesebb
- utazó tempó kényelmesen 90-110km/h (nekem utána zavaró a szél)
- végsebesség 150km/h körül lehet én 140-et mentem eddig vele, de nem volt csonton

Negatívum:
- kicsit kényelmetlen, de nem vészes, lehet csak nekem szokatlan ETZ után...
- üresbe nehéz kivenni, játszani kell sajnos a váltóval.. + az üres jelző van, hogy becsap. Üreset jelzet és még is sebességbe volt egyszer, erre majdnem ki is ment alólam a gépsárkány.
- két személlyel kicsit visszafogottabb, de nem erőlködik akkor sem, csak óvatosabban gyorsul, de még is élvezetesen lehet vele motorozni.
- alkatrész sajnos nincs minden sarkon mint az ETZ-nek, netről rendelhető. Ennek ellenére egy nap alatt leszállítják amire szükséged van.

Minek 600-as seggrakéta mikor egy ilyen 250-es is bőven nyújt annyi élményt amennyi a motorozáshoz szükséges. Átírásáért, meg különféle adókért minek fizessek 3x 4x annyit mint erre a motorra?
Vannak szabályok azokat néha át lehet lépni, de aki folyamatosan meg szegi az egyszer úgy is ráfázik... Egy 100 lovas vagy erősebb motor hátán amúgy se tudja megállni az ember, hogy ne húzza neki. Nekem nem mindegy, hogy fogyasztás 3-4l vagy 4-nél kezdődik s 10-nél végződik.
Ezért választottam hát a Hyosungot.
NEM KÍNAI! Hanem Kóreai! ;)

Vétel ára áron alul volt 360.000 ft nem tudom miért, de nem is érdekel már mert a motor jól teljesít és jó társ.
Jelenleg is használom.

Nyugodt szívvel tudom ajánlani bárkinek ezt a márkát!

Erre használta
Városi cirkálás, kisebb-nagyobb túrák.

Javítanivalók
Kuplung bovden, benzincsap, aksi töltés.

Itt szervizelte
Hajdúböszörmény, Motormánia

A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Viktor5

Beküldve: 2013. április 26.