Boncterem - Jawa Babetta 207

9
10-es skálán
Jawa Babetta 207
gyártási év:
1984
lökettérfogat:
50 köbcenti
ekkor vette:
2222
eddig használta:
2222
km óra állása az elején:
2222
vezetett km:
2222
fogyasztás:
1 liter / 100 km
teljesítmény:
5
megbízhatóság:
10
szervízháttér, alkatrészellátás:
10
kényelem:
10
összességében erre értékete:
10
megérte-e a vételt:
igen


Ez az a motor ahol egyszerre húzod a féket és a gázt.Elég hülyén hangzik de ígyvan.

Mármint lejtőn,a keverékolajzás miatt ugye a benzinben lévő olaj keni a motort ezért lejtőn lefelé is adni kell neki a naftát,sikítósra meg nemérdemes pörgetni emiatt fékezni szintén kell egyszerre :)

Először is nemhittem volna hogy ennyire megfogom szeretni ezt a kis nünükét.

Az ideális horgász vadász társ.

Ilyen szabadságérzetem még nemvolt motoron,izzadt feszült motorosnadrág helyett térdgatya,batár motoroscsizma helyett mezítlábas strandpapucs,protektoros kabát helyett póló,zárt feszes bukó helyett baseballsapka.

Van idő a tájat nézni,kiszúrni az útmenti gyümölcsfát,vagy távolni dolgokat,érezni a szelet az illatokat stb...

Minden lejtővel együttes erővel küzdünk meg,a kis motor küzdelmének látványa érzete is hozzájárul ahoz hogy "emberien" szerethetőbbé válik mint egy nagymotor,öszvérke a legtöbb helyen felvinné a 95 kilómat a ferrodol épségének megőrzése céljából segítek neki ahol tudok,indulásnál pedig mindíg.

Gyerekeknek csak ajánlani tudom,olyan egyszerűen átlátható célszerű a felépítése hogy ezen szuperül meglehet tanulni szerelgetni,alkatrészellátottsága bőséges.

Érdemes venni egy lestrapáltat és teljesen nulláról rendbetenni,mentsünk meg minnél több babit az utókornak,jobb érzés lesz ráülni ha te magad élesztetted újjá.

Nemtudok róla rosszat írni,mégha sáros úton keresztbeáll az útirányra azt is olyan szerethetően biztonságosan teszi,mert kicsi és könnyű.

Kíméletesen használva sokáig nemlesz vele problémánk.

Ha hibát akarok benne keresni:
- akkor a karburátor elhelyezése az ami egy esetleges használtmotor vásárlás után rozsdás piszkos benztintartály esetén megnehezíti a gyors tisztítását.Ilyenkor mondjuk benzinszűrőt ajánlatos felszerelni,de kosz még ígyis kerülhet a karbiba,nemártott volna a karburátor úszóházát egy letekerhető alsórésszel ellátni melyen keresztül gyorsmódszerként pumpával ki tudjuk fújni a főfúvókát.

-a gyújtásoldali dekni felfogatása oké hogy praktikusan egyszerű de talán túlságosan is az,nem illeszkedik 100%-osan,kerüljük nagyívben a mély pocsojákat a sekélyeken is lassan haladjunk át mert a tekercsek nemszeretik a vízet.Én leszigeteltem a fedelet körben szilikonnal.
-Bizonyos időközönként ellenőrizzük a főtengelyszimerinegt nem ereszt e mert arra is rámehet a gyújtásunk.

Erre használta
hobbitárs

Javítanivalók
használt motorként a hátsó racsni ami nem várt számított hiba

Itt szervizelte
otthon

A beküldő 1 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: csepi0101

Beküldve: 2009. július 17.

1 hozzászólás

0
#1 easyrider94
Valóban jó motorok ezek még mindig. Én 2 éve adtam el az enyémet. Gyönyörű állapotban volt (mint a gyári). Sajnos a felelőtlenségem miatt az alsó tűgörgősor szétesett és felfutottak a felömlőkön (szépen rendet tettek). Úgy gondoltam nem érdemes nagyobb összeget belefektetni így eladtam. De még így is fizettek éerte 15.000 Ft-ot.
2009. november 10. 20:57

Hírek »

Tiszta gondolatok
A motorgyárak mérnökei nem fognak unatkozni a következő öt évben, ugyanis a tervek szerint addigra minden kétkerekűnek teljesíteni kell az Euro 5 előírásokat.
Nem zsákbamacska
Ennyi pénzért kevés gyártó kínál ilyen élvezetes, élményteli motort. A Suzuki SV650 - apró hibái ellenére is - az egyik favorit a középméretű allrounderek között.
A világjáró új ruhája
Ereje és felszereltsége a kategória élvonalába sorolja, ezért aztán csak részleteiben frissült fel, hogy méltó legyen hírnevére. Színre lép az új 1400GTR.
Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · Impresszum · © 2003-2014 Sport Motor