Jawa Babetta 210 6 / 10

Jawa / Jawa Babetta 210
gyártási év: 1989
lökettérfogat: 49 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2012
km óra állása az elején: 12000
vezetett km: 1800
fogyasztás: 2 liter / 100 km
teljesítmény: 2/10
megbízhatóság: 4/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

Vettem egy Jawa 210 Babettát, az ára 25e Ft volt. Megyegetett aztán hamar gyorsan szétment benne minden, mert ezt a motort látszott rajta, hogy csak ütötték -vágták, és sosem tartották karban, kalapáccsal a kormányt vagy 4 helyen beverték, minden elkopva a gépen. 30e Ft-ba van eddig a javítgatás, ennyiért már lehet venni jobb motort is, amire szintén rá lehet költeni a vásárlási árát stb. :)
Szinte mindent kicseréltünk benne, új főtengely, hengerfúrás, dugattyú, szabadonfutó, csapágyak, szimmeringek, gyertya,ékszíj, 2-es váltó, indító pofa, pipa, festés komplett meg még sok minden, szinte minden. Mivel nem vagyok már gyerek, de ez a típus gyermekkoromban nagy álom volt a pénzt nem sajnáltam rá, rendbe kaptam. Megkapta a gyári ezüst-fekete színt, még új hátsó gumit is, km-óra mér, számlál, még abban is jó a háttérvilágítás. A váltója nem tartós igazán, de így hogy értek hozzá, gyorsan miondig rendbe kapom, de figyelni kell rá, és érteni hozzá, a barbárok leszokták heggeszteni és csak kettesben megy, úgy gyenge és rosszul gyorsul. 80-90 kilós súlyig egész jól megy, gyorsulgat is, sokkal jobban mint a Babetta 207. A kényelme jó, pakolni lehet lábhoz és csomagtartó dobozba is. Fogyasztása 2-3 liter. Max sebessége óra szerint 55 km/h, GPS-szel mérve 50km/h. Csak kövesútra jó ez a motor, homokra, füvesútra sem, mert akkor nem kapcsol fel csak későn, nagyon pörög szegényke. Ennyimnek annyi baja van hogy kopog ha meleg, tehát nagy távot motorozni és hajtani nem szabad vele.

Erre használta
Boltba járás.

Javítanivalók
Sebváltó, motor újítása, festés, gázbowden szakadás.

Itt szervizelte
Magam és a motorszerelő haverom.

A beküldő 20 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: totalkar

Beküldve: 2012. január 4.