Kawasaki ZX7R 9 / 10

Kawasaki / Kawasaki ZX7R
gyártási év: 1998
lökettérfogat: 748 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 58000
vezetett km: 2000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 5/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Történt az,hogy eladó lett egy nagyon egyben léző 7R ami ráadásul sorszámos darab is,mivel a motor multját több ismerősöm is ismerte meg mikor én is megnéztem látszott ez ilyen olcsón soha vissza nem térő ajánlat.Megvettem és virult a fejem ráadásul olyan jól néz ki a felső villahídon a sorszámos tábla.A motorba még tél elejéig 2hónap alatt 2e km -t beletekertem és lett jó és rossz véleményem a régi heteshez képest ugyanis egy zxr750(H modell) is figyel a garázsban,ha nyáron nemtudom jó áron elandi azt pályázni fogom használni ezt meg turázni.
Kezdjük sorba:
-projektoros lámpája ég és föld pedig a réginek is nagyon jó lámpája van
-6dugattyús fék már több mint jó,utcán nagyon vigyázni vele
-szélvédelme pocsék a régihez képest,majd rendelek rá ZG buborékost
-futoműt a régin vagy én nemtudtam igazán jól beállítani de ezen sokkal jobbnak tünik nyomvájús uton pedig nagyon kemény és szintén minden kavicsot precizen vissza jelez de a régit jobban megvezeti a nyomvájuk
-kerekített üllés kényelmesebb városban
-ezen már annyira fent a lábtartó,hogy turázásra kényelmetlen a régi kényelmesebb csak ot meg városban a deszka üllés lámpánál zavaró
-eltünt a kezelhetetlen üres középtartomány és 2e től minden fordulaton kezelhető de magasabb fokozatokban illik 4-5e fordulaot minimum tartnai mert elég harmatos a reakciója és 8e től brutális amit csinál,tehát jobb középtartomány és mégbrutálisabbb felsőtartomány és harmatosabb gyenge alsó tartomány de sokkal egyenletesebben adja le a nyomatékot 8e ig nincsenek lukak
-200felett is nagyon jól reagál még a gázra érezni,hogy ez 120paci felett van

Hang,megjelenés megszokottan brutális,sportoság,megbízhatóság megszokottan brutális igazából egy vérbeli hetes kawa :)

Összefoglalva ha nem teheted meg,hogy válogass a különböző modellek közt a heteseken belül akkor a legolcsóbb és legjobb álapotút vedd meg legyen az 89től 2002ig akár 1vagy2ülléses verzió.Lehet elfogult vagyok de más tipus szóba se jöhetne esetleg 1-2Duki de az anyagilag sajnos külön téma...
Remélem ezt a tesztet végigolvasva pár ember rájön nem a legerősebb motor a legjobb hanem aminek kezelhető az ereje és jó futoműve van.

Mivel a motort nem tervezem eladni és csak idei évet lehetett megadni ezért ír ki majd 1évet a rendszer!

Erre használta
eddig túra de tervben a pálya

Javítanivalók
amik hirtelen kijöttek:
-karburátor hideginditórendszere dugult és 2henger nemkap hidegen kellő dús keveréket
-üzem melegen érezni,hogy alapjárat közelébe túl dúsra van karburálva
-olaj csere
-gumi csere
-fék picit levegős volt,de lesz fékfolyadék csere is
-egyik hátsó helyzetjelző kivan égve
-nagyon csendes a hengerfeje azért rámérek majd szezon elején a szelephézagokra és eldől kell e állítnai vagy maradhat

Itt szervizelte
saját magam,mert szereléssel foglalkozok.

A beküldő 11 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Kawabiker_zxr

Beküldve: 2008. december 27.