Kawasaki ZX12R 8,6 / 10

Kawasaki / Kawasaki ZX12R
gyártási év: 2000
lökettérfogat: 1200 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 17600
vezetett km: 9500
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 4/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Hát hogy is kezdjem. Még anno mikor megláttam egy képről ezt a típust azonnal megtetszett mondhatni beleszerettem. Megvettem.
Előtte egy Kawasaki ZZR-500-asom volt 2 évig. Őt is imádtam nagyon.

A jó tulajdonságai: nekem nagyon tetszik az egész motor teste kidolgozása. A gyorsulása eszméletlen, iszonyatos erő van benne. Feltünő jelenség az utakon az ufó-szerű lámpáival. Lehet vele városban is szép lassan közlekedni nem rángat, a súlyát észre sem lehet venni mivel az erő ezt szépen elsimítja.Kihúz minden helyzetből. Ha nem húzom neki akkor 6L a fogyasztása!!
Ez 90 és 110 közötti sebességet takar. Ha 300 felett mész akkor azért megeszi a tankot 120 km alatt!
Lehet tuningolni a csillagos égig!!! pl: Lehet hozzá venni 1400-as blokkot 2000 dollárért de ebben az esetben már nem 6L-es a fogyasztás!:)

A rossz tulajdonságai:1. Nagyon érezhető rossz tulajdonsága a kényelmetlen ülés. 100 km-nél annyira megfájdul a fenék,hogy még negyed órás pihenés után újra motorra pattanva sem bírsz ki 20 percet! És a kezed is fárad.
2. Az alkatrész. Nagyon drága az alkatrész hozzá. DE!!!
Nyilván ez a motor ha autóba lenne akkor egy Mercedes vagy egy BMW lenne természetesen az ELIT osztályból. Hozzáteszem más motorhoz sem olcsó! De egy két dolog (megbízható forrásból): Egy fejidomot tartó T alakú fém 90.000.-ft. A műanyag borítása a KM-óra mellett jobbról balról látható az CSAK 20.000.- /db.Ugyan így a visszapillantótükrök 35.000.-/db. Elektronikáról ne is beszéljünk.
3. A gumi!60.000.- Ft és ez csak 6000km-t bír ki! Persze ha nem hajtod. Én őszintén bevallom új gumit nem vettem még rá mivel 90%-os gumit tudok rá 15.000.- ért és azzal elmegyek 3-4000 km-t is.
4. Magas egy picikét a motor. 178cm magas vagyok és éppen pont sima talpal tudok állni ha alattam van. Persze ha hátra akarsz gurulni vele akkor inkább szálj le róla és úgy tedd mert ellenkező esetben lehetsz bármilyen erős nem tudsz rajta űlve hátra menni ha nem sík terepen vagy. Valamint egy rossz mozdulat és a súly már el is húzott valamerre és jöhet rá a drága alkatrész!

Összességében: A kényelmetlenséget ellensúlyozza a 178 LE és az őrült gyorsulása. Valamint az ülést is át lehet alakítani egy jó kárpitossal és máris kényelmesebb(remélem)! Én ezt teszem most.:)
Az alkatrészről pedig annyit, hogy nem törni vesszük a motort szerintem. UGYEEEE??;)
A gumikopás pedig, nyilván ekkora motornál ilyen teljesítménnyel nem lehet 10.000 km-t elmenni egy gumival. De hogy ilyen drágák ezek a gumik!!!:)

Szóval én imádom!! Azok vegyenek csak ilyen motort akik fenn is tudják tartani!

Utószó: Őrülteknek nem ajánlom!! Mindenre képes ez a gép! Ha földhöz vág biztosan ott maradsz!!

Széles utat mindenkinek!
És balesetmentes közlekedést!

Erre használta
Túrázás, utca

Javítanivalók
Akksi csere öregség miatt.

Itt szervizelte
Kuplung lamella (12db) 37.000.-Ft
Olajcsere + szűrő 12.000.- /5-6000km
Computeres olvasás 5000.-


A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: airjordan23

Beküldve: 2007. február 21.