Kawasaki ZX9R 8,6 / 10

Kawasaki / Kawasaki ZX9R
gyártási év: 1996
lökettérfogat: 899 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 39900
vezetett km: 44300
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

2008 ba vettem egy régota dédelgetett álmomat, a90 évekböl származó kawasaki zx 9ret, egy b tipusu 1996 modelre esett a választás.Kicsit féltem ettöl a tipustol, a teljesitményétöl, és kawa betegségektöl de probakörön megnyugodtam.A hatalmas teste jó fékjei szokatlanok voltak az elözö motorhoz képest(gsx 550) hamar hozzászoktam.A kopot gumik, a kopott láncszett, repedt müanyag idomok az elözö tulaj igénytelenségére utalt, a motor kattogása gyári extra.A kopott hátso gumit nem egyszer tulpörgette alattam gyorsitásnál, én metzeler roud techet raktam fel azal már jó volt. 1 hétel a vásárlás után 3 hengeres lett a járása ,gyertya csere, olaj, olaj szürő,karbitakaritás szinkron új gyertya kábel és majd lestem róla, bitangul gyorsul,a karbiba még máig sem tudom hogy miket találtam.Előzésnél nem téma a 200ra gyórsItás a majd 5000 km alatt az olaj fogyasztása pár decire tehetö amin nagyon meglepődtem, olajbol csak is motult ajánlok 10w40est vagy 50-eset.Tömege 240 kg,vég seb:285km/h,gyorsulása:2.8sec és 140 lovas ezek gyári adatok én 63kg vagyok, csak is azoknak ajánlom akik elég tapasztalatal rendelkeznek ahoz hogy meg tudják ülni az ilyen fenevadot na meg az ész sem árt.

Erre használta
túrázás,autóval menözök szégyenitése

Javítanivalók
csak a kopó és állitandó dolgok de ez mind rám maradt.

Itt szervizelte
saját magam,kicsit drága az alkatrész minden duplája mint egy átlagos gépé

A beküldő 7 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: sor4

Beküldve: 2009. április 30.