Kawasaki ZX6R 8,6 / 10

Kawasaki / Kawasaki ZX6R
gyártási év: 1998
lökettérfogat: 599 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 34000
vezetett km: 26000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 5/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

A motor sportmotorhoz képes elképesztően kényelmes. A futóműve, kezelhetősége hihetetlenül jó. Túrán 100-as átlaggal 4.4-et evett, H-ringen 11-12litert. A motoron saját hibájából meghibásodás nem volt, az előző gondatlan tulaj hibáit kellett javítani. Soha nem hagyott ott sehol. Hidegben 5-6-7-fok alatt nehezen indult, 6-7ezres fordulat fölé nem tudott menni. A meleg beálltával ez a probléma mindig eltűnt. A 180-as gumi kötelező rá, a vágott slick iszonyúan sokat dob a futásán.

Összességében kizárólag az alaktrészellátottsággal van baj. Semmit nem lehet kapni a motorhoz.

Ha nem lett volna 11 éves és nem lennének újabb műszaki "csodák", biztosan nem vállok meg tőle. Ha találsz egy jó állapotút akármennyi km-el, vedd meg, mert ha gondos gazdátol van, a műszaki meghibásodást elképzelhetetlennek tartom. 61000km-el adtam el és rohadtul fájt érte a szívem.

Erre használta
1-2 napos, 200-800 túrák, h-ring Kawasaki pályanapok, egyszer euroring, 4-5X kakucs.

Javítanivalók
A kuplungbowden kiszőrösödött, a kuplungrugók elgyengültek, olaj-olajszűrő, gumik, fékbetétek, fékolaj, telóolaj, légszűrő, szinte kizárólag a kifáradó, kopó alkatrészeket.
Saját magam miatt az olajcserénél a szimeringet is cseréltem, nem met tönkre.
Ilyen extra, nem meghibásodott, de ha már darabokban van kicserélem dolgokból sok volt.
Az indítórelé egyik kábele elnyíródott, mert az előző tulaj fordítva tette be a hüvelyébe.

Itt szervizelte
Nem volt szinte semmi, amit ne tudtam volna megcsinálni.

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Mujahedin

Beküldve: 2009. augusztus 28.