Kawasaki ZX9R 9,2 / 10

Kawasaki / Kawasaki ZX9R
gyártási év: 1999
lökettérfogat: 899 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 24000
vezetett km: 7000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Egy tökéletes sportoló, melyet nem esz meg az idő vasfoga... Gyönyörű külső, páratlanúl szép tank és fejidom... E mellett hihetetlenül jó menetteljesítmények, jó fékek, és futómű, egyszóval tökéletes. Persze nem kezdőknek való...

A motor termetes mérete tekintélyt parancsol még álló helyzetben is. A nagy széles fejidom mögött "teniszezni" lehet, olyan nagy, szóval jó a szélvédelme. 160 felett kell csak bebújni a plexi mögé. A fékek jók, a motor hangja és ereje elképesztő. 900 köbcenti révén nem nagyon kell visszaváltogatni, ami nagyon élvezetes dolog. Simán gyorsul nyomatékból is. Nekem egy Leo Vince sportkipufogó-rendszer van a motoromon titán dobbal. Félelmetes de mégis csodálatos hangot produkál...
A gyárilag 143 LE -s motor ezzel a rendszerrel és a K&N olajos légszűrővel 150 LE-t tud. Bőven sok, bármikor bárhol. Hiányossága nincsen. Igazából csak a nagyobb tankot lehet(ne) hiányolni, de hát ez sportmotor...
Alap 7 literes fogyasztása még forszírozott tempóban is 8 alatt marad.

Nagyon meg vagyok elégedve a géppel, nem tervezem, hogy vennék bármi mást...

De csak tapasztalt motorosoknak való, hisz 150 Le az nem vicc...

Nem hiába, ez egy vérbeli ninja... :)

Erre használta
utcai közlekedés, túra, és pálya, egyszóval minden.

Javítanivalók
jobb lenne még nagyobb tank, mert a 19 literessel 200 kilómétert lehet megtenni, és jó lenne ha ez 250, vagy 300 lehetne...

Itt szervizelte
saját magam szervizelem. A kötelező dolokon kívül eddig semmi nem kellett hozzá... :)

A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: xxstevie

Beküldve: 2007. április 25.