Kawasaki ZXR400 6,8 / 10

Kawasaki / Kawasaki ZXR400
gyártási év: 1990
lökettérfogat: 398 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2014
km óra állása az elején: 49105
vezetett km: 13200
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 2/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Közép kategóriás piaci áron jutottam hozzá, igen hanyag és lomolt állapotban 2010-ben. Az előző tulajdonosa csak ütötte verte, ez meg is látszott rajta, de láttam benne lehetőséget és szerettem volna sportmotort. Utólagosan: én barom meg kiválóra megcsináltam és eladtam, tiszta hülye az ember. :P
Lennteb leírtam milyen javításokat kellett csinálni rajta, hogy jó motor legyen belőle. Előtte voltak vele gondok, de volt olyan hogy 3 hengerrel is hazahozott az ország túlfeléből. Kijavítva meg megölhetetlen lett. Persze rendszeres szelephézag, karbi tisztítás-állítás, olajcsere és egyebek és nincs hiszti.
Nagyon jó választás azoknak akik kezdő motorosok és nem mernek nagyra ülni, kellőléppen gyors, erős, és minden tulajdonságában benne van a sport vérvonal.
Hosszú távra nem ajánlom, de volt hogy 500km-es távot mentem egyhúzóba vele, másnap éreztem is a derekam rendesen, na nem erre való, hanem pályára. Bár nálam pályát sose látott, és mindig gondosan ügyeltem a bemelegítésre.
Alkatrész árak sajnos horror film kategória, de pölö 2 héten belül itt voltak a gyári dugattyú gyűrű garn. is. Minden van hozzá, csak némelyhez idő kell.
Fogyasztás túra tempóban: 4,5-5 kétszemély-megpakolva
Fogy. városi/csapatós: 5-7között

(Galériában látsz róla képeket, a javításról is.
Ha kérdésen van, itt vagy zael86@freemail.hu-n elérsz)

Erre használta
Munkába, túrázni, erre-arra, keringőzni.

Javítanivalók
-Komplett motorblokk(főtengely, hengerfej, dugattyú gyűrűzés, vezérlés jav.)
-Futómű jav.( az első teleszkóp szimeringeket egy-másfél évente megette hiába volt gyári szimering benne, a rossz utak...ennyi)
-Idom javítások, festés (idomok öregek, pattannak mindenhol )
-Fék jav. ( új gyári féknyereg karmantyúk cseréjével, tökéletes lett az első és hátsó fék)
(sajnos minden részét javítottam, hanyag volt az előző gazdája.)

Itt szervizelte
-Mindent magam javítottam.(bizonyos dolgokat legyártattam hozzá)

-Alkatrészt Steel Horse Kawasakisoknál szereztem be (Pécs)

A beküldő 8 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Zael86

Beküldve: 2015. február 19.