Kawasaki ZX9R 8,4 / 10

Kawasaki / Kawasaki ZX9R
gyártási év: 2003
lökettérfogat: 900 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 23000
vezetett km: 12000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 5/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Karcmentes gyári állapotban vettem, bontatlan blokkal. 1000 km után elcsúsztam vele, ekkor azonnal szembetűnt a nagy hátránya: utángyártott idom itthon nincs hozzá (ez az utolsó éves széria, keveset adtak el belőle itthon, senki nem csinált hozzá idomokat). Alkatrész az ugyan van, de egyrészt egy hónapot kellett várnom rá, másrészt aranyárban van. (Egy oldaldekli 40 000 forint volt 2 éve.) Szóval aki pályázik és sokat szokott borulni az ne vegyen ilyen motort. :-)

Kezelhetőségéről annyit, hogy előtte 1972-es évjáratú MZ Trophy-m volt, kb. 10 lóerő lehetett benne. Féltem hogy milyen lesz ilyen "nagyra" ülni de alaptalan volt. A kilences nagyon kiszámítható, mindig azt csinálja amit szeretnék.

Erre használta
Nyilván az új sportmotorokhoz képest alulteljesít, de amire én használom (túrázás) arra tökéletes. Van benne annyi erő hogy két személlyel is tudom tartani a tempót a 600-as sportmotorokkal. Pakolhatósága - sportmotorhoz képest - rendkívül jó. Vannak rajta gyári táska tartó fülek, a tank is jó nagy, bőven van rajta hely. A hátsó ülés alatt is viszonylag nagy hely van. Egyszer egy Golwing-est segítettem ki mert ők már nem tudtak hová pakolni. :-)

A hátsó ülés nem egy fotel, de jól használható. A barátnőmmel egyszer 940 kilométert mentük egyhuzamban hazáig, csak tankolni áltunk meg. Végig 160 körül jöttünk, és kibírtuk.

Néha megyek a Mátrába is, pályázni nem voltam és talán nem is fogok.

Javítanivalók
Nem használom régóta, de soha nem hagyott cserben. Egyszer kiégett benne egy hátsó izzó, egyszer meg egy első. Ezen kívül cseréltem gumit meg olajat. Ennyi. :-D (Persze csúszás után cserélni kellett ezt azt, de normál használat mellett SEMMI nem romlott el benne.)

Itt szervizelte
Otthon (olajcsere, légszűrő tisztítás) - nagyon egyszerű.
Kawasaki Miskolc - szelephézag, karbiszinkron, fékfolyadék csere, fékbetét

Óradíjuk: 4000 Ft + ÁFA. A szelephez nem volt nekik lapka, csiszolták: + 2 óra. :-( De amúgy jó fejek, mindent korrektül megcsináltak.

A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: gandalf

Beküldve: 2009. április 10.