Kawasaki ZZ-R400 8,6 / 10

Kawasaki / Kawasaki ZZ-R400
gyártási év: 1993
lökettérfogat: 400 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 38521
vezetett km: 4569
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Nos, én még piskóta vagyok a másféléves jogsimmal, s kb 1,5 éve vett zzr400-assal, de levonnák néhány apróságot azoknak, akik most gondolkodnak első motor vásárlásán.
Tehát első motornak nagyon ideális, könnyen vezethető, kényelmes, még hosszú távon is, jól dönthető, stabil, és tényleg kényelmes vele menni.
Így egy év után inkább csak annyi hátrányt tudnék írni, hogy lehetne kicsit erősebb is. Kanyarokba bőven elég egyenlőre az 58 lóerő, de egyene szakaszokon, pláne két személlyel a 145 vég, kicsit lasú, bár hozzáteszem, nem vagyok kis darab... De amikor a többiekkel megyek, at egyenes szakaszokon kissé lemarado, és ez zavaró, így egy 600-as, majdnem dupla lóerővel UTÓLAG jobb választás lehetett volna.
De ezeken kívül mindennel meg vagyok elégedve vele, és mivel ez előtt csak kb 50-100 km-ert motoroztam babettán és simsonnal, így nekem tényleg ezzel kellett kezdeni.
De most meg annyira a szívemhez nőtt, hogy nem is akarom nagyobbra cserélni....
:)

Még egy kis bibi a váltó, bár úgy hallottam tipikus kawasaki, nos váltáskor, pláne egyesbe van NÉMI csattanó hangja, nos erre is, meg a gyönyörű hangjára is egyből odanéznek az utcán levők.
Haverok szerint tipikus feltünős motor...
Legalábbis az ő túramotorjaikhoz képest.

Erre használta
Kissebb túrázásokra országon bellül

Javítanivalók
Amikor megvettem:
-gázbovden csere
-karbiszinkron beállítás
-gyertya csere
-olajcsere
-teleszkópok felújítása
-légszűrő csere
-stb
Mivel az előző tulaj "csillaggarázsba" tartotta, s borult vele, teljes festés, új plexi
Ha úgy vesszük sokat költöttem rá, de ezek nagy része kopó, cserélhető alkatrész, valamint optikai jellegű, műszakilag minimális hibája volt a motornak, és olcsón hozzá is jutottam, így az alap ár, valamint a javíttatás, nagyjából pont annyira jött ki, mintha egy megkíméltet vettem volna, de így volt egy évem elhúzni, azt amit lehetett, PL a festést, úgy voltam vele, hogy ha netán borulnék( mivel első motor), akkor úgyis kicsomagoltam volna, de így, hogy eddig nem volt baj, megcsináltattam az optika részét is.

Itt szervizelte
Itt dinaújvárosban

A beküldő 2 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: gould

Beküldve: 2010. április 28.