Kawasaki GPZ 500 S 4,8 / 10

Kawasaki / Kawasaki GPZ 500 S
gyártási év: 1988
lökettérfogat: 500 köbcenti
ekkor vette: 2005
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 35000
vezetett km: 37000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 5/10
megbízhatóság: 4/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 3/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 5/10
megérte-e a vételt: nem

Első motornak nem akartam mindjárt egy erőművet ezért esett erre a választás, meg hát külsőre szépen nézett ki aztán később lehetett rá költeni bőven. Szerettem mert nyomatékos volt a 2 henger miatt nem kellett szétpörgetni, hogy haladjon jó nem egy száguldásra tervezték mert nagyobb tempónál már nem volt a váz a helyzet magaslatán meg hát egy tárcsa elől dobfék hátul de alapjában véve két személlyel csomagokkal egy 110-130-as tempóval lazán lehetett vele közlekedni barátságos fogyasztással. De eljárt felette az idő meg már úgy éreztem, hogy tudok motorozni Pfff így ismét motorvásárlásra adtam a fejem és egy Honda CBR600F4-re esett a választás remélem nem bánom meg :).

Erre használta
Túrázás

Javítanivalók
Kiegyenlítő tengely csapágyastól, önindító, gyújtáselektronika, teleszkóp szimering, első tárcsa, benzincsap membrán

Itt szervizelte
Egy márkafüggetlen szervizben ami azóta már bezárt, meg én otthon a garázsban :)

Hát mit nem mondja kopó alkatrészek mint tárcsa fékbetétek teleszkóp szimering meg ilyeneket még csak csak lehetett szerezni hozzá de mikor a kiegyenlítő tengely csapágyai megadták magukat és tönkrement a tengely is tengelyt Németországból csapágyat meg Hollandiából a Kawasaki központi raktárából sikerült szereznem egy hónapos telefonálgatások árán.

A beküldő 17 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: piciz

Beküldve: 2012. február 16.