Kawasaki GTR1400 9 / 10
Kawasaki /
Kawasaki GTR1400
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 1352 köbcenti
ekkor vette: 2011
eddig használta: 2012
km óra állása az elején: 6000
vezetett km: 5000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
Régen volt egy mondás barát körben: "kawasakit nem veszünk" Akkoriban még egy USAból behozott GPX 250essel jártam, nagyon szerettem. Klasszikus forma mellé kielégítő teljesítmény és jó irányíthatóság párosult. (száraz tömege 137kg volt)
Anno több vezetéstechnikai tréningen részt vettem vele, nagy sikerrel abszolváltam a pályákat, amiket a szakik a fjrrekkel tettek meg nagy könnyedén... tudtam, hogy egyszer fellépek ebbe a kategóriába.
Közbe volt pár túra a gpxszel (Róma, Prága, Krakkó), nameg kis triálozás miután eladtam a gépet. Költözés, és triálozás, aztán 1 év vfr 800as, amely hamar megmutatta, hogy nem társ hosszú túrákon. Abban az évben sikerült szert tenni egy kevés km gtrre a "célközönség" egy tagjától, egy 50es fickótól.
Azóta több kisebb túra, és egy hét dolomitok alatt összerázódtunk, kialakult róla a kép.
Pozitiv:
- minőségi kialakítás, van benne anyag (súlya is lehet pozitiv, hiszen kiváló az úttartás)
- sor4, alulról (2k fordulat) is húzó motor, 3. sebesség 50-150km/h
- túrás üléspozíció
- könnyű kezelhetőség (sokkal könnyebb terelgetni mint pl vfr800ast)
- kardán meghajtás, kardánhatás nélkül
Negativ:
-alacsony gyári szélvédő - cserélve Givire ami kiváló
- nagy tömeg, száraztömeg 279kg
- magas ülés - én 175 cm vagyok, ülés cserélve egy alacsonyabra
- drága mulatság
- 6000 kmként szervíz
Összesítve egy nagyot alkotott a kawa a géppel, nagyon elégedett vagyok vele.
Jelenleg pilot power gummákkal használom, amit ugyancsak ajánlok hozzá.
Erre használtaTúrázás
JavítanivalókKevés km gép, csak a közelező szervízek
Itt szervizelteSzakszervíz
A beküldő 8 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
danihooBeküldve: 2012. május 13.