Kawasaki ZZ-R250 8,4 / 10

Kawasaki / Kawasaki ZZ-R250
gyártási év: 1990
lökettérfogat: 248 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 47500
vezetett km: 4800
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Hello!
Azért írok ide a boncterembe, mert ha valaki akar vásárolni egy jó "kezdőmotot" az ilyet vegyen.
Vásárlás előtt nagyin sokat gondolkoztam, hogy milyen gépet vegyek, és végülis a blokk bírt rá a megvásárlásra. Nem az volt az elsődleges szempont, hogy Kawát vegyek, hanem a blokk bírja. Dönthettem volna egy 250-es 4 hengeres gépnél is, de azért nem tettem, mert féltem, hogy szétpörgi magát(általában egy soros 4 hengeres gép 19500/min fordulatnál szabályoz, ezzel szemben a soros 2 hengeres ZZR 14000/min-nél, és ez szerintem számít). A motor 29 Kw-os műszaki szerint, a fogyasztás nagyon kielígétő 5 liter kb./100km, jól fekszi az utat, és nagyon jó nyomatéka van, esőbe is nagyon jó, mert az idomok kialakítása miatt csak a fejed éri az eső(az enyémen el van vágva a plexi). Csak, hogy ne a jó dolgokról meséljek azért elmesélem ami bajom volt vele! Ahogy megvettem, tudtam, hogy kell neki olajcsere, teleszkóp szimering csere. Hajtottam egy hónapot és bizony el kellett vinni szerelőhöz,mert folyt belőle a benzin, kiderült, hogy egy kicsit becsaptak, mert a gép kicsit más volt, mint ami a vásárláskor. Vennem kellett egy új vezérműláncot, a karbiba egy membránt(drága dolog), két tűszelepet, ezt mind a szerelő megrendelte, és javítással együtt plussz egy használt első gumi fizettem 80000 forintot, azóta semmi baja, egyszer volt annyi, hogy egy "nem neves" benzinkútnál tankoltam(csupa víz volt a benzin), és akkor egy kicsit baj volt, de csak az elején egy henger ment, aztán megjavult. Amúgy végre én 170-et mentem vele 80kg-os létemre, olvastam róla több cikket mindenütt dícsérték, hozzátenném, hogy a 2008-as Ninja 250R-ben erre a kaptafára készült, ami csak 30 Le teljesítményt bír, én ajánlom, hogy ilyet vasárolj, de azért jól nézd meg mit veszel!

Erre használta
Mindenre

Javítanivalók
Membrán, vezérműlánc, tűszelepek

Itt szervizelte
szerelő, Kunadacs,

A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: langosgabor

Beküldve: 2008. január 15.