Kawasaki ER-6n 8,2 / 10

Kawasaki / Kawasaki ER-6n
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 649 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 8000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Rendkívül ütős blokk, könnyen kezelhető. Utcára kiváló, soros kettes blokkja megszégyeníti városban és szerpentinen a 20 lóval erősebb négyhengereseket. A 72LE nem tűnik nagy számnak, de ez valójában nem mond semmit, mivel annyira hibátlanul adja le erejét, hogy nem lesz rá panasz. Sokkal jobban jár ebben a kategórában egy alsó és közép tartományban ütős motorral, mint egy olyannal, amit pörgetni kell, hogy megjöjjön az erő.
Az első futóműnek nem árt némi tuning, ha nagyon sportosan akarunk vele közlekedni: keményebb rugó és olaj. Enélkül erősebb fékezéseknel lebólint a motor eleje. Hátsó futómű teljesen megfelelő.
Fékek sokkal többet tudnak, mint amennyit ez a motor igényel. ABS-e kivételesen jó a motorok között, nem szól túl hamar közbe, hagyja megcsúszni a kereket egy pillanatra.
Megbízható, mivel kéthengeres, a csavarokat kell csak néha átnézni, meghúzni. 6000km-es szervízintervalluma van.

Erre használta
Túra, szerpentinezés.

Javítanivalók
Semmi.

Itt szervizelte
Győri Kawasaki (Horse Power)

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: JimTonic

Beküldve: 2007. március 8.