Kawasaki ZR-7 5,4 / 10

Kawasaki / Kawasaki ZR-7
gyártási év: 2001
lökettérfogat: 739 köbcenti
ekkor vette: 2013
eddig használta: 2014
km óra állása az elején: 45000
vezetett km: 2500
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 4/10
megbízhatóság: 6/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 4/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 6/10
megérte-e a vételt: nem

A megvétel elött csak sor4 es sport motorjaim voltak , talán ezért nem jött be annyira a választás ! Kezdeném a jó tulajdonságokkal . Viszonylag kényelmes a motor , bár nekem a kormány kicsit széles de ez valószínűleg a termetem miatt van (176 ccm). Mindenképpen kiemelném , hogy olcsó motorról beszélünk 500-ért már olyat kapsz ami megszólal és ezt nem nagyon lehet elmondani ilyen évjáratú motorokról ! Én inkább kezdő vagy újrakezdő motorosoknak ajánlanám 76Le , szerintem iszonyat gyenge , volt egy 400-as yamaha fzr-em az is jobban húzott pedig az 11 évvel öregebb is volt! Attól eltekintve , hogy a futómű iszonyat puha és én nem annyira érzem biztonságosnak kiváló kezdő/újrakezdő motor mivel annyira nem is nyomatékos (pedig ezt elvárná az ember egy 750es géptől) és nem is egy bika motor , viszont túrázás szempontjából kiváló , 100-120 as tempóval lehet élvezni vele a motorozást , felette nagyon rángat a szél ! Fékek a motorhoz lettek gyártva , szerintem abba nincs kifogásolni való ! Ha valaki tényleg csak túrázásra , sétamotorozásra szeretne motort választani akkor ez kitűnő választás ! Illetve azt is megjegyezném , hogy ez a motor se jön veled szembe minden nap , eléggé ritka számba megy!

Erre használta
Leginkább túrázásra , ez nem pályára való!!

Javítanivalók
karbiszinkron, állapotfelmérés

Itt szervizelte
Székesfehérvár Kawasaki szervíz! jók és olcsók is !

A beküldő 7 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: laki02

Beküldve: 2014. január 15.