Keeway KSM200 4,8 / 10

Keeway / Keeway KSM200
gyártási év: 2003
lökettérfogat: 198 köbcenti
ekkor vette: 2012
eddig használta: 2014
km óra állása az elején: 320
vezetett km: 5000
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 5/10
megbízhatóság: 6/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 2/10
kényelem: 4/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

Ez a második motorom , úgy gondoltam az 50 2t AM6 után jobb lessz egy jó kis 4t 200.
Egy bácsitól jutottam hozzá kb. vadi új állapotban
lecseréltem az első futóművet az exceed ére lefestettem a 10 éve álló kiput kapott egy wr 250 f sárvédőt és fejidomot , eltört a hátsó műanyag sárvédő és rendszámtartó a rezgéstől ezért csináltam egy fém teljes konzolt
na de magáról a motorról még megy és még menni is fog azért mert nem keeway! legalábbis a keeway forgalmazta de az egész egy licensz motor ezért megbízható a blokkja a honda xl 200 ból van és a váz nagy része is , engem mondjuk zavart az hogy nincs 6. fokozat mert így nagyon pörög de ezt lehet orvosolni lánkerékcserével.
A gép egyetlen rossz tulajdonsága hogy 6ezer körüli fordulatszámon kegyetlenül ráz köszönhetően a gumibak hiányának egyébként teljesen meg vagyok vele elégedve , a gyári gumik életveszélyesek de contival már mint ha sínen mennék. Gyári lámpával látni rendesen de ronda
ami kötelező ennél a motornál az a max 1000-enti olaj, gyertya csere , légszűrő és olajszűrő tisztítás , egyébként voltam vele 2x 2személyel
csomaggal velencei tón , de akár még 200 kiló terheléssel is még a 90-es utazó rövid áttétellel
tartható és oda vissza kb. 3 literből megvoltam hangsúlyozom 2 személlyel. városban csuklófüggő ha nem pörgeted akkor 2,5liter/100km ha húzod a száját lecsúszik a torkán 4-5 liter is de az nyél gáz , egyébként evvel a rövid áttétellel a végsebessége 120 stabilan de hosszított áttétellel kb. 140
arra oda kell figyelni hogy hogy a csavarok megvannak e húzva mert sajnos hajlamos kirázni őket, a kényelem egyedül naponta kb. 150 kilométert lehet lehúzni rajta. Megbízhatósága jó akkor ha jó benzin van benne trehány kutakon tilos tankolni mert fullad tőle nem akar menni.
egyenlőre ennyi lenne nem jut eszembe több
szerintem megérte a pénzét most szeretném eladni egy hasonlóan lelkes odafigyelő gazdának akinek még hosszú ideig becsületes társa lesz most van benne 4500 valós! 20-25 ezerig még motor de szerintem többet is elmegy még

Erre használta
random motorozás, kissebb túrák, gyorsabb és olcsóbb mint a bkv

Javítanivalók
első futómű csere exceed-re , hátsó tartókonzol,
kilóméter óra spirál,indexek eltörtek

Itt szervizelte
Itthon

A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: béka

Beküldve: 2013. október 18.