Boncterem - Keeway Hurricane

7.2
10-es skálán
Keeway Hurricane
gyártási év:
2005
lökettérfogat:
50 köbcenti
ekkor vette:
2005
eddig használta:
2007
km óra állása az elején:
0
vezetett km:
4600
fogyasztás:
3 liter / 100 km
teljesítmény:
6
megbízhatóság:
8
szervízháttér, alkatrészellátás:
9
kényelem:
6
összességében erre értékete:
7
megérte-e a vételt:
igen


Ez volt az első motorom. Nem nagyon értettem a motorokhoz, mikor vettem. Nem egy nagy nevű márka, persze akkor még ennyire sem volt az.
Tehát kiválasztottam az akkori szerény modellpalettából a Hurricane-t. Külsőre nincs vele baj, szemrevaló kis gép(szerintem). A 10 colos kerekeken és az alacsony végsebességen kívül nem volt vele semmi bajom-a kis gyerek betegségeit leszámítva. Ilyenek voltak például, hogy a kicsit koszos benzinre rettenetesen érzékeny, sokat kellet állogatni a karburátort az időjáráshoz, nehéz volt eltalálni a jó alapjáratot.
A futóműve sajnos gyengén teljesít, mert a rugózását sem a jó minőségű magyar utakra találták ki, az első teleszkóp sokszor "kiütött" a rossz súlyelosztás miatt -semmi súly nincs az elején- és persze a kerekek is kicsik. Fogyasztása nem volt olyan rossz, 2,5-3l körül alakult a vezetés stílusához igazodóan. Van egy nagy pozitívuma, a lámpája, amin a tompított is elég jó, a reflektorral pedig jól be lehetett látni az utat. A közelmultban cseréltem le egy Sr DiTech-re, ennek a lámpája sehol nincs a Hurricane-hoz képest. De csak a lámpája. Összességében meg voltam vele elégedve ahhoz képest, hogy távol keleti gyártó terméke. És nem igaz rá, hogy ócska kínai kacat, persze nem éri utol egy jó olasz vagy japán gép tulajdonságait, de nem annyira rossz, mint azt a nagyokosok állítják.

Erre használta
városban futkározás, néha kis gyilkolás

Javítanivalók
Egyszer koszos benzin lett beleöntve, sokáig kellett tisztítgatni, de végül meggyógyult. Tankjeladót kellett benne cserélni-az én hibámból, más baja nem volt.

Itt szervizelte
Minis Motor Pápa
nem a legolcsóbbak, de nem rossz munkát végeznek

A beküldő 2 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: coolbiker

Beküldve: 2007. augusztus 28.

11 hozzászólás

+ 1
#1 rota
csá nekem is ez volt az első motorom:) csak narancsba
nekem is szar volt az alapjárat állandoan
vettem rá stage6 pro replica kipufot picit erősebb lett
aztán meghalt a kuplungja vlamiért
nekem inkább az előzésnél volt szar de most lecseréltem
yamaha dt 50 sm 2004-es re
de amugy jó kis motor volt fél év allatt 4000km tettem bele
sokat turáztam vele
volt olyan amikor nem akart elindulni berugora
meg ilyenek volt vele baj rendesen de szeretem azért:)
2009. január 22. 10:10
+ 1
#2 coolbiker
Hát rota, igazad van, sajnos voltak az "enyémféle" szériának gyerekbetegségei, de szerintem ezeket már orvosolták, mert az enyém 2005-ös volt. Az pedig már régen volt. Valóban hálás kis gép, de szerintem nem fiataloknak. Legalábbis én szeretem, ha az SR-ben van egy kis tartalék, mégha nem is sietek vele.
2009. március 1. 12:43
0
#3 kareszds1
Helló!
Jelenleg most ehez hasonló motorom van csak márka és típusa más. Motowel kid első széria már ujonal már nem kapható a motowellnél.
Ez tényleg mind igaz rá, előzni képtelenség vele gyorsulásból max ha jóval nagyobb sebességgel mész mint az előzendő jármű/tárgy. Pl: Biciklis-t beértem kanyarban és épphogy megtudtam előzni a következő kanyar élőt ami kb 200-300méternyire volt. Am a fojtás nélkül már mentem vele 80km/h az óra szerint de sztm legalább 5km/h-t csal.
Fékek szerintem katasztrófák főleg hideg gumikkal a hirtelen fékezés mert az elején nincsen súly és könnyen megcsúszik.
Valami jó tanácsot tudtok adni hogy lehetne a kicsikét olcsón erősre csinálni? Ha válaszoltok akkor írjatok hogy mivel menyivel nő a teljesítmény.
2009. március 18. 15:50
+ 1
#4 coolbiker
Üdv!
Erősítésként magam is gondolkoztam rajt, hogy kellene rá egy túlélő szett (70-es henger, kipufogó, variátor, kutyafüle...), de mire összeszámoltam, hogy mennyibe is kerül, tágra nyíltak a szemeim. Inkább félretettem azt az összeget, gyűjtögettem hozzá, és megvettem az SR-t, mert nekem hosszabb távra kell a motor, és jó, hogy magas a végsebessége. (50-es robogókhoz képest) Szerintem ezt nem érdemes macerálni, meg kell tanulni együtt élni vele, és kész. Ennyit lehet elvárni tőle sajnos. Hosszú idő után sikerült eladnom nevetséges áron, de ha akkor nem adom el, még mindig rajtam lógna. Egy idős úr vitte el boltba járni, azt mondta, neki erre elég. Hát használja egészséggel.
Nekem az SR a best, úgyhogy őt csak nagy gépért adom.
2009. március 25. 13:09
-1
#5 airmiska
sziasztok
nem tudom h nektek milyen keeway hurricane motorotok volt de nekem eddig hibátlanul működik a jövőhéten ünnepli első szülinapját.
nagyon jó kis motor jól meglett csinálva gyorsan gyorsul 2-3 másodperc alatt már 50
2009. augusztus 15. 23:54
+ 1
#6 airmiska
van és a 80km/h sebességet is simán tartja:D pedig 120 kg jó nagy robogó. még sose fulladt le nekem pedig sokszor csinálok olyat h a piros lámpáknál kikapcsolom a motort h spóroljak a benzinen és mikor hirtelen el kell indulnom rögtön be tudom kapcsolni a motort fennakadás nélkül. egy dolog vana mi zavar az h 4 litert fogyaszt 100 km-eren. de én teljesen megvagyok elégedve ezzel a motorral. ez az első motorom én is féltem egy kicsit a keeway márkától de szerintem egy tök jó középkategóriás márka:)
2009. augusztus 15. 23:59
0
#7 airmiska
neketek mennyit fogyasztott? hm?
2009. augusztus 16. 00:12
0
#8 anonym90
vmi ötlet h mi lehet a hiba ha sokat fogyaszt?(6-7 liter százon)
2010. március 23. 15:22
+ 1
#9 csabi150
Hagyjátok már,hogy a faszba menne már egy szar kínai 80-at,nem megy annyit?Hulladék kínai szar fos sem.Az Italjetem,megy 90-et Gianelli puffal 70-es hengerrel,egy ilyen szar fos lego sem tud megelőzni,akkor hogy van ez kínai rajongók,csal az órája mindnek nem tudom 55-öt hogy éreztek ti 80-nak?Dobjátok ki ezeket a fos szarokat,és vegyetek Jogot vagy valamire való motort.
2010. június 26. 14:50
0
#10 verpe
80-nál biztosan csal legalább 10km/h-t az órája.
2012. szeptember 25. 16:26
+ 1
#11 sation
50km/h-nál 47-48 km/h-val megy GPS szerint
2013. augusztus 15. 07:01

Hírek »

Páratlan páros
Még hogy száz lóerő alatt nincs élet? Bebizonyítottuk, hogy A2-es jogsival is lehet egészen komoly túrákra vállalkozni, bár kompromisszumok azért akadnak bőven.
Valahol messze délen
Napsütés, kellemesen hűs tenger és a talján vidék legszebb részei, természetesen egy motor nyergéből. Ez byferko beszámolója nagyszabású olasz motorostúrájukról.
Feltartóztathatatlan erő
Fogyasztói világunkban sokan, sokféleképpen próbálják értelmezni a karácsonyt, alapvető üzenete mégsem változott: a szeretet és a család a legfontosabb. Az ebből fakadó energiáknak semmi nem állhat útjába.
Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · Impresszum · © 2003-2014 Sport Motor