KTM 250EXC 7,8 / 10

KTM / KTM 250EXC
gyártási év: 2001
lökettérfogat: 250 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 5500
vezetett km: 7100
fogyasztás: 9 liter / 100 km
teljesítmény: 5/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

2008-ban vásároltam a gépet.
Annyira nem voltam még tisztában a 250-es erejével és kiszámíthatatlanságával.
450-est akartam venni, de mégis a 250-es mellet döntöttem.
Hát nem egy tanuló motor.
Sokat kellett vele mennem, míg megszoktam.
Hidraulikus kuplung,Magura, Brembo fékek vannak a mocin.
2 ütemű, keverékkel megy a paripa.
Nem olcsó hozzá az olaj, Motorex.
Egyesben nam nagyon kell használni, mivel rettenetes erő van benne. Inkább a kettes és a többi fokozat amiben barátságosabb.
Csak endurózok vele. Mivel rendszámos, ezért ritkán azért közúton közelítem meg az enduró helyeket.
Pár másodperc alatt egy hosszú kocsisort röhögve megelőzök.
Nagyon megy..
Összességében nagyon egyben van a gép és tipikus endurózásra van kitalálva.
Abba már bele sem gondolok, hogy supermotor kerekeket vegyek rá.
Na akkor hogy menne?.

Erre használta
Endurózás

Javítanivalók
Kuplung karmantyú csere.
Fékmunkahenger karmantyú csere.
Egy teljes motorgenerál.
Nem egy szervízigényes, de karban kell tartani és meghálálja.
Gumik cseréje.
Fékbetétek cseréje.

Itt szervizelte
Általában én szervízelem.
Kuplung karmantyú csere 13500 ft. (gyári magura).
Fékmunkahenger csere 14000 ft.( gyári Brembo).
Fékbetétek, első-hátsó 13000 ft.
Motorgenerál, 85000 ft.

A beküldő 22 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: 250exc

Beküldve: 2010. február 20.