Malaguti Drakon NKD 50 9,8 / 10

Malaguti / Malaguti Drakon NKD 50
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2015
km óra állása az elején: 5000
vezetett km: 9500
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Kedzjük a rosszal:

Kicsit drága, matt a színe, (okkal) kicsit kemény a teleszkópja (crossmotorokhoz mérve), szervíz alkatrészt, csak rendelni lehet, olaszországból. :(
és hogy csak 50-esbe gyártották :(:(


És a jók:


Képzeljetek el, egy a kategóriában legerősebb (mert ugyanúgy megy, mint az RS, mert ugyanaz a blokk (Motor) van benne, mégis keveset fogyaszt, ha nagyon tépem neki akkor 3,5-öt, ha elváltok, olyan 4-5 ezer nél akkor 2,7-et eszik, megállja a helyét terepen, A nagymotorokhoz mérve is NAGYON JÓ futóműve van, tényleg, nagyon jó az úttartása, lehet döntögetni, mindenhol megnéznek vele, és senki se hiszi el hogy 50-es motor, és kevés a javítani való dolog, minden csak annyi, ami szinte minden motoron.

Az ülése nagyon kényelmes számomra, volt amikor 4-5 órát ültem rajta folyamatosan, és az elején azt hittem hogy szar az ülés mire kiderült, hogy egy pici kemény tüske szerű szar volt a gatyámba, ahogy kivettem már jó is volt:)

Nagy kerekei vannak, jó vastag a hátsó kerék, nem akad el semmibe se. :)

Erre használta
Túrázok vele amennyi az időmbe beletellik, hisz olyan keveset fogyaszt, hogy felváltva szoktak a haverjaim eljönni velem túrázni

pl: NRG Power , Yamaha jog, ezek majdnem dupla annyit fogyasztanak.

Javítanivalók
Hát... így 15.000 kilóméter után, nem árt egy fékbett csere, (amit minden motoron meg kell tenni) ez olyan 6 rugóba csinálja meg a szerelő haverom, majd vennem kell bele fékolajat....


Egyszer letörött az indexem, nem szöszmötöltem, vettem 4-et a legjobbat, legszebbet, összesen 8.200 forintért... úgy világítanak hogy ha kiteszem az indexem hunyorítani kell:)

lámpák tökéletesek, más baja nincs:)


jah de mégis.. a gyári lánc nagyon gyenge ehhez a motorhoz... egyfolytába nyúlik, de ez az erős motorokkal velejáró... most vettem rá egy Titan strong-ot 10.000-ért és ezzel letudtam örökre...


370.000 -ért vettem, ráköltöttem olyan 40.000-ret, most 410.000 be vagyok kb. (+ benzin)

Itt szervizelte
Tök fölöslegesen írom, úgyse tudjátok hol van:) kukutyimba lakok, ahol csak nekem van internetem:)

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: chair.94

Beküldve: 2010. június 14.