MZ TS 125 7,8 / 10

MZ / MZ TS 125
gyártási év: 1982
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2020
km óra állása az elején: 133785
vezetett km: 9578
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 6/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 6/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Megtetszett a külseje, hisz ilyen motorokat már nem gyártanak. Simson S50 és MZ Trophy 250 mellé vettem olyan köztes járkálós motornak.

Könnyen szervízelhető, egyszer megcsinálod és egy évben max 2X kell a körmére nézni.

Csavarokat többször érdemes meghuzogatni, mivel már 4-et hagyott el egyiket sem létfontosságú helyről.

Nem cserélném és adnám el szívem szerint rengeteg sok munkám van benne. Nem atompolír veterán, mert az már van egy 250-esben és vele épp az a baj sokszor hogy atompolír.

Erre használta
Túrázás, túrázás, járkálás szomszédos városba

Javítanivalók
Huhh, hát úgy kezdődött hogy bontószökevény volt. Lényegében minden szar volt rajta.

250-es 16-os hátsó kerék, egyik oldalt 250-es másik oldalt 125-ös hátsó teló, döglött első telók, 8-as az elsőben ami csere, hátsó kerék és telók és lengővilla csere, teljes blokk felújítás.

De...

Ezek után megszakító törésem volt 1X, most textilbakelites trabi megszakító van! AJÁNLOM MINDENKINEK ATOMBIZTOS!

Biztosíték ajzat érintkezés... Végülis a műanyag betétet összenyomta a kontakt miatt fellépő hő. Most KERÁMIA biztik vannak benne autóbontóstól véve :D

ENNYI! 2 év alatt 2 apró hiba!

Itt szervizelte
Otthon, egyedül egymagam

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Trophy

Beküldve: 2010. augusztus 27.