Orion 250 SM 5 / 10

Orion / Orion 250 SM
gyártási év: 2008
lökettérfogat: 250 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 26
vezetett km: 323
fogyasztás: 2 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 2/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 1/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 5/10
megérte-e a vételt: nem

Ez egy kínai belpiacos motor. Az alkatrészellátás az nagyon 1-es. Lehetetlen hozzá alkatrészt szerezni. A teljesítménye egészen komoly volt annak ellenére amit én vártam tőle, de ha azt nézem akkor egy 250-eshez képest nem a legjobb. Iszonyatosan nyomatékos volt de nem tudta kipörögni magát mert beszaggatott a gyújtása. Forralta a vizet, és forró volt a blokk állandóan. Utána elvittem egy szerelőhöz, mert ennek nem mertem neki állni, nem ismertem. Inkább a szerelő mellett döntöttem hátha ő jobb. Aztán gyanakodtunk mi a hengerfejtömítésre hogy az ment szét ezért forralja és eszi meg a vizet és amiatt hagy ki a gyújtása hogy bemegy a hengerbe a víz. Nem kellett hengerfejtömítést cserélni csak a tőcsavarokat meghúzni. Mert az okos kínai nem jutott el odáig amikor rakta össze hogyha kupakos anyát tesz rá alátét nélkül akkor a lekoppan és nem lehet vele rendesen meghúzni. Ezek után kapott 4 alátétet és 4 új csavart. Ezért fizettem 5 000 HUF-ot. /többet sem megyek szerelőhöz/ Ezek után a hűtés tökéletes lett de a gyújtás még mindig szaggatott. Rengeteg minden ki lett rajta cserélve de utána felfedeztük hogy a gyújtásalaplap meg van repedve. És ezért szaggat a gyújtás. Hát ennyit motorikusan. Olyan 130 km/ h volt a vége még ilyen rosszan is. Az egész jó. A fogyasztása ! NEM VOLT EGÉSZ 2 LITER/100 KM ! ez nem vicc. A tankja elég kicsi 1000 FT-ért fért bele anyag. Tehát nem egész 5 literes. Úgyhogy a fogyasztása ámulatba ejtő volt. Kényelemről annyit hogy ennél kényelmesebb motorom nem volt még. Pedig volt enduróm, túramotorom. Akinek nagy hozzáértése van és kedve szerelni annak tudom csak ajánlani. Ja és a csavarokat naponta megtépni vagy kicserélni. Ezt egy quadra és egy 250-es Suzuki RG Gammára cseréltem.

Erre használta
Túrázás, suliba járás...stb.

Javítanivalók
Hengerfej tőcsavar anyák alátétezése és kicserélése / 5000 HUF / és még lett volna egy gyújtásalaplap, de nem lehet kapni sehol.

Itt szervizelte
Meg nem mondom a műhely nevét... Dunaújváros Temető utca...

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: R&B31#

Beküldve: 2009. július 26.