Piaggio NRG MC3 Extreme 8,6 / 10

Piaggio / Piaggio NRG MC3 Extreme
gyártási év: 2003
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2011
eddig használta: 2011
km óra állása az elején: 16400
vezetett km: 2600
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Sziasztok!


Amint látjátok ez az első motorom! Piaggio NRG MC3 Extreme. Ugorjunk vissza a történet elejére! Amikor is kitalálták a szüleim hogy apának dolgoznia kell a hétvégén, és hogy kísérjük már el fuvarozni ne unatkozzon belementem sanda gyanúm volt esetleg valami motornézésről de ahogy egyre messzebb és messzebb kerültünk Pécstől elveszett minden reményem, egyszer csak megérkeztünk egy ház elé. Kiszálltam és lám lám ott állt ez a fekete szépség. Majd kiesett a szemem ! Piaggio ? Az amit az expressen láttam? És úgy is lett az volt megállapodtunk és még aznap elvittük a motort! Az első amit megállapítottam hogy nagyon magas alig ért le a lábam 80cm az ülésmagassága és én nem vagyok egy magas fajta, bár valahogy mindig így voltam ezekkel a dolgokkal amikor bringát vettünk akkor se ért le a lábam mire belenőttem vettük a nagyobbat! Valahogy most is ebben a cipőben járok.
Nos nem írnék egy litániát a motorral valami kisebb bukfenc lehetett így nekem a szezon közben nem volt időm javítgatni most meg árulom tehát érdemes alaposan átnézetni, ugyanis vannak érdekes dolgok. Pl, akiktől vettük a visszapillantó tükröt úgy ragasztották vissza (ragasztópisztollyal -.-)

Tehát a Motor motorikusan első lehet a robogók közt! szép modern csajozós kinézet! Robogók közt magas nagy méretű, nagyon gyors 100km/h a vége! Legtöbbször az orfűi utat választottam a nyáron ! megállta a helyét a haverjaimmal szemben városba meg egyszerűen király az autósokat csak úgy előzöm vele. Nagyon sok +++++ a teljesítményére a kényelmére, Szinte sose hagyott ott! Egyszer volt egy hiba szerencsére a garázstól nem messze hogy egy két zsinór nem volt jól bekötve , vagy gyertyát kellett cserélni mert nem indult továbbá az akkumulátor zsinórja lecsatolódott.
pozitívum még: Sportkipufogó(király hangja van),fehér indexbúrák, Fordulatszámmérő (azt hiszem az első robogó amin fordulatszámmérő található!)Motorozásom nem múlt el nyomtalanul egycsúszós nyári napon kicsit oldalra dőltem de semmi gáz nem volt a mocival (fékkar csere)

Nos Negatívumként talán annyit hogy nem a legpörgősebb, sőt 50km/h után húz rendesen! De akkor nagyon. Kicsit sokat eszik 5 L is megvan néha.

Összesítve: Vagány motor, Nagy magas (kis buckákat jobban bírja mint a többi robi), Nagy fogyasztás,nagy végsebesség,jó kényelem A Legjobb robogó!

Alkatrészt az interneten tudtam rendelni Fékkart kellet és egyszer egy motoros boltba vettem (erre várni kellett 1 hetet)

Köszi hogy elolvastátok.

Erre használta
Hobbi Motorozás !!

Javítanivalók
Gyetya csere, Fékkarcsere

Itt szervizelte
Ismerősök

A beküldő 1 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: tommy38

Beküldve: 2011. december 8.