Pitbike Pitsterpro LXR 160 9,6 / 10

Pitbike / Pitbike Pitsterpro LXR 160
gyártási év: 2010
lökettérfogat: 160 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2011
üzemóra az elején: 0
vezetett üzemóra: 300
fogyasztás: 6 liter / óra
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Nagyon jó motor! gyakorlatilag azon kívül hogy venni kell bele a benzint, meg cserélni az olajat semmit nem költöttem rá. 2010 tavasszal vettem, 1 szezont versenyeztem eddig vele és hibátlanul vette az akadályokat, és szép eredményt is el tudtam vele érni. Még egy láncot, vagy csapágyat se kellet vegyek bele mint a többi " NÓNÉM" pitbike-oknál. Meghazudtolja ez a motor a legtöbb ember kijelentését " Kínai szarok, nem érnek semmit" mert igenis mindent profin csináltak meg rajta, alaposan figyelve az apróságokra is. A hátsó lengőkar pl olyan szögben van megcsinálva, hogy a lánc a koptatót szinte nem is darálja le, mint a többi modellnél. Himba rendszerrel látták el ezt a motort, ami sokat számít a mosódeszkáknál is, több mint 25 cm-ert mozog hátul.

Erre használta
Versenyzés

Javítanivalók
semmi

Itt szervizelte
Sehol nem kellet, nem volt hiba

A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: TeamPitsterpro

Beküldve: 2011. március 2.