Boncterem - Romet Kadet

7.8
10-es skálán
Romet Kadet
gyártási év:
1986
lökettérfogat:
50 köbcenti
ekkor vette:
2006
eddig használta:
2007
km óra állása az elején:
1
vezetett km:
2000
fogyasztás:
3 liter / 100 km
teljesítmény:
7
megbízhatóság:
8
szervízháttér, alkatrészellátás:
9
kényelem:
7
összességében erre értékete:
8
megérte-e a vételt:
igen


Sziasztok!
Ez volt az én első motorom apám vette hogy munkába járjon vele de a végén én használtam.Két sebességes 50ccm.Amikor megvettük ilyen narancssárga színe volt elég lepukkantan nézett ki, de ahozképest elég jól ment!Mikor nekikezdtünk a felújításnak akkor dugót gyűrűt hengert és hengerfejet cseréltünk rajta mert volt másik raktáron ami jobbnak látszott, valamint olajat cseréltünk benne. A motrikus részével kész is voltunk,a vázat és ezeket lefestettük újj csavarokat kapott és egy újj kipufpgót mert a régi el volt rohadva. Volt nekünk egy babetta kufogónk azt tettük rá(egy kicsit a folytást megfurtuk benne).Mikor kész volt elég sokáig járattuk be.Akkor elég jól ment nem is volt panasza csak egy két karbi dugulás. Később volt egy kis nyűgje...nem tudtuk hogy a gyújtá vagy a karbulátor benne a hibás.Észrevettük hogy egy kicsit a főtengely furcsán jár benne.Kapott egy másikat és csapágyakat (persze aztokat is raktárról:)), új szimeringeket.Aztán nagyon jól ment!Sokkal több erő lett benne és gyorsabb is lett olyan 50-55-őt vitt.Rögtön ezután jött egy kis vátóprobléma.A vátó mechanikája adta meg magát azt is orvosoltuk (szintén raktárról)és utána a váltása is jobb lett. ezek után nem volt semmi baja!majd nyár eleje fele el is vitték,sanáltam is egy kicsit mert az mindig pöccös volt és nagyon ment(ahoz képest hogy Romet).Összesítve nagyon jó motor volt csak nekem már nem volt elég a két sebesség(egy idő után már kezd unalmas lenni) és vettem egy 51 simsont.Azért simsonra jutott a választásom mert azt se drága javítani és sokkal erősebb is.Most az is jól szolgál:) (kop kop)

Erre használta
városba járkáltam vele, földutakon,terepen:D

Javítanivalók
a karbi dugult el, csakpágyak szimeringek és főtengelycsere volt,a váltó szerkezet(a golyós része) is megadta magát, ja és egy kis gyújtás beállítás

Itt szervizelte
Kint a garázsba és nagyon olcsó volt:)

A beküldő 2 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: bboymiko

Beküldve: 2007. július 24.

7 hozzászólás

0
#1 hmiron
szevasz azt írtad h mindent raktárból vettél, ha szabadna megkérdeznem akkor az bolt hol található?
2008. április 8. 18:03
-3
#2 jack_hereer
A Romet a büdös életbe nem megy egyenesbe 55-öt...50 a csúcs..de akkor má nagyon patentnak kell lennie. Tanulj meg helyesen írni, a sok helyesírási hibától elmegy az olvasó kedve.
2009. május 22. 11:58
-1
#3 bowdy
"raktárról" kibaszott nagy... gyökér.
2010. január 28. 13:22
0
#4 bowdy
Apád raktáros, vagy magtáros?:)
2010. január 28. 13:24
+ 1
#5 kapoli70
miért van olyan simson ami 140et megy akkor miért ne mehetne egy romet 55-t?
2010. március 24. 20:50
0
#6 sutaaa
hülyék vagytok ti ehez
2010. június 1. 06:34
0
#7 Rézyboy
Nos a ROMET az 1.7 LE-vel jó ha 50 km/h megy gyárilag ! Aki mást állít az hazudik ! (motorszerelő)
március 10. 23:33

Hírek »

Renitens gyalogosok
Az emberi butaságnál nincs veszélyesebb, pláne, ha közlekedésről van szó. Lám, még jármű sem kell hozzá, hogy ellenségeket szerezzünk magunknak.
Jobb sorsra érdemes
A boxerimádat mellett szerencsére egyre többen látnak fantáziát a korosodó sorkettesekben, mint McCabe is, aki egy XS400-at támasztott fel.
Félbetépett álom
Nem csak nemzetünk tart megemlékezést október 23-án, három éve ezen a napon vesztette életét Sepangban Marco Simoncelli, a Moto Gp olasz fenegyereke is.
Fotókönyv · Szabályzat · GYIK · Kapcsolat · Impresszum · © 2003-2014 Sport Motor