Simson Star 8,4 / 10

Simson / Simson Star
gyártási év: 1970
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2001
eddig használta: 2004
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 12000
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 5/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Motorrol annyit, hogy 2001-ben vettem 15000Forintért, és eléggé el volt hervedva.
A motort végül is 80% terep és 20%aszfalt haszálatra volt itélve és csak a faluban mászkálni kellett. De miután mindenki beújitott egy - két motort, mustang, riga, s51E stb.. így fel kellett vennie a jó öreg stárnak is a vesenyt.Kapott egy sportkiput amitől nagyon buta hangja lett, és hamar le is szereltem, gyárinál nincs jobb:)
Kapott egy furást kb 60Köbcentis lett , SK csapácsakata főtengelybe, jó kilóméterórát, új megszakítót, jó kuplungot, tömítésszettet és már mehetett is a száguldás.
A motor végsebessége 82km/h óra lett amivel egy szintre került haverom S51Ndúrójával és gyorsulásra is másodpercre megegyezett a két motor!
Ez nagyon vicces volt hiszen 4év alatt egyikőnknek sem sikerült lenyomni a másikat.
Star főtengely végére erősített propeller miatt(kényszerhűtés) kinyirhatatlanná vált!
Városi használtab is került, jó volt vele kocsik közt cikázni és honda dio-kat lenyomni, jobban ment mint egy robogó.
2 esbe 50km/h óráig sík uton ki lehetett huzatni,
Utolsó útján beégett a megszakító aztán 7kilómétert toltam, és eladtam, de csak a motorját vették meg ,hát legyen.
A motor még mindíg üzelem, és a már a kasznit is elvitték (motort 10K kasznit 5K-ért)
Ez után vettem egy 4sebességes simsont ,de erössebbre gyorsabbra nem sikerült megépíteni és a megbízhatóség is rosszabb volt a 4sebességes 1987es motoromnak (ezt 8hónapig használtam)

Erre használta
terep-gyorsulás:)-városi csikicsuki, járdára fel zebrán átt.

Javítanivalók
állandó kipukönyök tömítés csere,
Gázbóvden halála

Itt szervizelte
otthon saját magam

A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Skodry

Beküldve: 2008. február 8.