Suzuki VL250 Intruder 7 / 10

Suzuki / Suzuki VL250 Intruder
gyártási év: 2004
lökettérfogat: 249 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 8800
vezetett km: 12000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 5/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

A Suzuki Intruder classicus "choppercsalád" legkisebb motorjára esett a választásom. Érdekes módon először egyáltalán nem akartam choppert, gondolván:"mert az nem illik a koromhoz" (20 éves vok), de mikor ráültem a leendő masinámra és kipróbáltam, akkor az olyan volt mint amit "szerelem első látásra" szoktunk nevezni.
Már 1.5 éve használom és a bő másfél év alatt sikerült beleraknom 12000 km - ert gond nélkül. Elmondható róla, hogy amotorostalálkozók sztárja, csilli - villi cróm, meg fekete, - ami egy classikus chopperhez kell.

Kicsit magáról az erőforrásról:
25 Le - ami szerintem egy kezdő motorosnak pont jó, kellemes nyomatékos motor, egy személlyel kiválóan gyorsul, és alkalams hosszabb túrákra is.

Fogyasztásásról:
3 és 4 liter között (1 vagy két személlyel)
A tankja 12 liter, ami által elég nagy a hatótávolsága.

Végsebessége oylan 140 körül lehet (Mint a 650 es Drag Staré) de utazóban 100 km/h val kényelmesen lehet vele utazni (plexi nélkül)

Váltója chopperekhez hívan "classicus" 5 fokozató, de 100 felett már kérné a 6 ost (szerintem)

Fékek:
Szerintem életveszélyesek. Ha gyorsan kellene megállni, semmit nem érne. (elöl tárcsa, hátul dob)
Ajánlom a fékcsövet fém fékcsőre cserélni, csodákat művel.

Futóműve pontos, nagyon jól manöverezhető, elöl nem lehet állítani (de szerintem nem is kell) a hátsó rigóstagok viszont 5 fokosatban állíthatók.

Naggyából ennyi. :)

Erre használta
Túrázgatok, motorostalikra járok, ill. Szeged rakpart :)

Javítanivalók
kuplunglamella csere...

Itt szervizelte
Power - Motor Kft. Kiskörös

A beküldő 2 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: l1nux

Beküldve: 2007. október 27.