Suzuki VZR 1800 9,4 / 10

Suzuki / Suzuki VZR 1800
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 1800 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 3400
vezetett km: 30000
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

VZR 1800 !
Soha nem hittem, hogy lehet egy ilyen motorom. Amikor már megvolt akkor sem voltam még teljesen biztos a dologban. De hát az eltelt év meggyőzött. :))
Van egy ilyen bringám :))

Szupergép! Minden szempontból. Az adatai lenyűgözőek. Az élmény is. Km ről Km re jobban szeretem. Egy pillanatra sem tudom "elfelejteni" min ülök. Szinte soha nem kalandoznak el a gondolataim. Megélek rajta minden pillanatot. Volt olyan flash-em, (nyugi csak 1x) hogy motorozás közben a vénámban egy tű, és a gáz húzása nyomja az adrenalint az erekbe. Durva. És mindemellett totál kiegyensúlyozott, nyugodt, kiszámítható. Mindent megtesz amit kérek, várok tőlle. Mondhatnám "bolondbiztos"nak is, ha nem tudnám, hogy mennyien taknyoltak vele eleinte. Sztem az iszonyatos kompresszió, és a kardán keresztezése tréfálja meg a népeket elsőre. (hátsókerék blokkol, és kitör) De ha a visszaváltásoknál észnél vagyunk akkor nem gáz. ( + egyesnél kihuzuzatva ne eresszük hirtelen vissza a gázt (vagy inkább egyáltalán ne...), mert ilyenkor is kitör :O)

Az első gumicsere 18.000 környékén volt esedékes. Mondjuk ekkor már kilátszott a fémszál a hátsó kerékből. (szikrázhat az?) 6000 es szervízintervallum. 30.000 nél fékbetétcsere.

Nagyon betyár bringa. Meg persze a leesett állak ország (európa) szerte. Azért ha őszinték vagyunk egyikünket sem hagy hidegen a hatás amit a motorunk kivált. Nem egyszer előfordul, hogy valami teraszról, vagy táblaüveg mögül próbálom elkapni azt a 30 sec. et amikor nem álják körbe a mocit, hogy elillanhassak. Mikor már nincs kedvem ugyanarra a 30 kérdésre válaszolni 20 adszor aznap.

Túrázásra is tökéletes. Megjártuk vele a Dolomitokat, az Alpokat, és néhány tengerpartot. Pakolható, kényelmes, utassal is. A szerpentinek (ez lehet hogy meglepő) nagyon élvezetesek vele. És itt sem marad szégyenben. Lehet vele karistolni rendesen. Amit veszít a hossza, és a súlya miatt, azt visszahozza a kigyorsításoknál, amikor is 3000 környékén már jóval 100 Nm fölött tol. De érdemes vigyázni, mert mikor néhányszor a koptató alá döntöttem (kicsit felengedtem a lábtartót) akkor bizony lehúzta a kipufogó alját :( de hát ez van.

http://picasaweb.google.hu/Boo...

Itt láthattok dicső, és kevésbé dicső képeket a motorról. Most ugyanis betegeskedik. Valami egzotikus nyavaja lehet, mert a kiszerelt cuccot Japánba küldik. Tanulmányozásra. Hálisten még garis.

Ja, és "AZ" a 4 sec talán még kevesebb is :))
( gyári adat szerint ennyi idő alatt van 100 on)

Szal most már csak azt nem értem miért nincs ilyen motorja mindenkinek. ( mondjuk az anyagiakat nem nézve)

Széles utat!

Boombaba

Erre használta
Túra

Javítanivalók
Kopók.
Meg valami fémforgácsot találtak benne, erre a fél motort elküldték Japánba tanulmányozni. Megkaptam a pótalkatrészeket, és most várom hogy összerakják a bringát végre.

Itt szervizelte
Motrrad. Laci. (na Ő aztán ott van. úgy emberileg, mint sport-szakmailag. komolyan. csak ajánlhatom.)

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Boombaba

Beküldve: 2007. december 22.