Suzuki GSX-R600 8 / 10

Suzuki / Suzuki GSX-R600
gyártási év: 2008
lökettérfogat: 599 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 9100
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 3/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Mito EVO-ról ültemát erre, mert kinőttem és eléggé kicsike volt alattam. 2008-ban csak a Gixxi meg a Yamaha adott ki új modellt, és mivel az R6 szinte úgyan úgy néz ki mint a 2006-os ezért választottam a Gixxit. Jah meg h 3 kilóval többe fájt.

Alap szinűt vettem, az a legszebb színű (sztem)
Marha sokat kellett várnom míg átvehettem (1 hónapot miután +jött a szalonba)

A bejáratásnál nagyon odafigyeltem, jött az ezres szeríz, kaptam rá 1 tuning dobot, amitől még ütősebb lett a hangja (alap dob sem valami halk) vettemrá a szalonban 1 tankpadot, de 2 napra rá már a széle fel is jött mind2 oldalon és nem is volt olcsó, (sztem) idén lecserélem ezt a matricát.
Kicsikém nagyon jól húz , nincs nagyon vizsonyítási alapom, de alul nem annyira lomha mint ahogy mondják a sport mocikra főleg a 6 kilosokra.
Kerékre nem áll ki 2esben ( bár lehet h én csinálok valamit rosszul, de olvastam is h 2esben csak kuplunggal)
Hozzá kellett szoknom a kezeimnek meg a hátamnak a géphez (ez az előző mocimnál isígy volt) de akkor se tudok másfélóránáltöbbet rajta lenni egyhuzamban mert leszakad a hátam de szó szerint tényleg baromira fáj. 198cm és 88 kg vagyok. A plexi nem rossz de azért lehetne egy kicsivel nagyobb. Annak nagyon örültem h állítható a lábtartója, rögtön leis dobtam a legalljára mert bőrcmóban már kcisit kényelmetlen a lábnak.
A végsebességét mégnem tudtam +nézni mert nem járok sűrűn autópályán vele, meg 220 felett nekem barominagy a légellenállás, megazért még élni is akarok még.
NEGATÍVUMOK: kényelem amitmár írtam, de ezt annyira nem róvom fel, mert személyfüggő, meg nekem autóban is szokott fájni a hátam szóval ez inkább nem is, meg tudja az ember h sport mocinál nincs olyan h kényelem
Ami a legnagyobb hibája h 4-5000 fordulat között elkezdberezonálni a moci motorja, rezeg valami ott bent ésvárosban álltalában ebben a tartományban használom és baromi idegesítő. Bár 1 idő után már +szoktam
A csomagtartója baromi kicsi, jó tudom h ez hülyeség de akkor is a tárcsazár pénztárca + telefon az már nagyon nehezen fér + együtt
Kár h a hátsó sárvédőt nem lehet leszerelni +tisztításra csak ha kikapod a hátsó kereket.
jah és asszem csak a kék fehéren van egyedül h az oldal idomon a gsxr jel nem domborús matrica:( bár ezt is el tudom nézni ha nagyon akarom.

Teccik h a lámpa elég magasra van állítva és este is baromira jól látni, bár az autósok ennek baromira nem örülnek mindig villantanak (volt h 1 buszosvillantott aki több mint 1 méterrel feljebb vanminta többi autós) aztán mindig visszavillantok h \"nyugi ez még csak a tompított\"
külsőre a legszebb motor bár az R6 vetekszikvele de csak a hátcsóját tudja leverni szépségben

Fokozatkijelző baromi jódolog, 125ösön tudtam nagyjából h hanyadikban vagyok de itt ahol szinte midnenhol ugyan úgy huz ott jó segítség
A teljesítmény kapcsoló az felesleges extra

A gumijai utcára tökéletesek, pályára is egy bizonyos körideig (méga tudásomnakmegfelel de ahogy érzem h fejődök majd elkéll egy pályán tapadósabb papucs)
A fékek baromijók és ahogy nézem nem nagyon konak alattam

Eső után olyan retkes lesz h rossz ránézni:( és a kéynes helyeken csak gőzborotvával érdemes tisztítani.

Összességében baromi jó moci, a pénzét nagyon +érte és nincs utcai autó amely felvenné vele a versenyt, sokan probálkoztak de tök feleslegesen.

Erre használta
Pályázni, meg simán motorozni szabadidőben

Javítanivalók
semmi, mert új moci

Itt szervizelte
hollós újpest hez vittem ahol vettem a mocit, Jól csinálják a dolgukat,de érdemesott lenni mikor csinálják, mivel márka szervíz nem olcsók de hát ez van. 1 olajcsere ha jól emlékszem 20 ropi körül van számla nélkül

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Pla

Beküldve: 2009. február 2.