Suzuki RG80 6,2 / 10

Suzuki / Suzuki RG80
gyártási év: 1993
lökettérfogat: 80 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 2000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 6/10
megbízhatóság: 7/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 4/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

aprilia rs 50-t cseréltem erre a motorra, ami először nem tűnik jó üzletnek de a minarelli am6-os blokk átka kiütött már az aprilián és még időben "megszabadultam" tőle. a suzuki elnyűhetetlen szerkezet, a kipufogó rögzítéssel volt csak gondom de azzal sok! kétszer tört el nyakban a kipufogó könyök és egyszer kiszakadt a hengerből a csavar menet, ezután beragasztott túlméretes tőcsavarral lett megoldva ami bevált. sok helyen azt mondják, hogy ezekben is van power mint az 50-es motorokban, de szerintem nem. már alapjárattól megjön az ereje és magas fordulaton inkább már csak forgott mint húzott volna. a berugó kar tengelyét valaki okos szétbarmolta ezért lábbal rugásnál állandóan le esett a berugó kar. a használt tengely is arany áron lett volna ezért a hegesztett toldás megoldás mellett döntöttem. így már rendesen berughatóvá vált. az első fék hiába tárcsa, hiába csináltam vele akármit, légteleníteni a végtelenségig kellett, sosem keményedett fel, ha mégis akkor sem volt menet közben életbiztosítás vele a megállás. siralmas fékereje volt, inkább mindkettő féket használva kellett lassítani ami nem természetes az ilyen motoroknál (tapasztalat). digitális sebesség mérő óra szerint egyszer 115-öt mértem és átlag 3-4 literes fogyasztása volt. a test magasságomhoz túl kicsi volt ezért váltam meg tőle egy yamahára cserélve

Erre használta
túra, város

Javítanivalók
kipufogó párszor, gyűrű csere, fékbetét csere, fékrendszer egyszerűen szörnyű, műszerfal

Itt szervizelte
itthon saját magam

A beküldő 7 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: sanya32

Beküldve: 2011. június 15.