Suzuki TL1000S 9,6 / 10

Suzuki / Suzuki TL1000S
gyártási év: 1998
lökettérfogat: 996 köbcenti
ekkor vette: 2004
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 23000
vezetett km: 12000
fogyasztás: 10 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Először nagyon féltem a V2-es től,mert előtte csak soros négy hengereseim voltak.Ez az a motor ami igazán testhez áll nekem,nagyon jól megy 2500-százas fordulattól egész 10000-ezerig.Igaz előre egyel kisebb,hátra egyel nagyobb lánckerék került.Itt nálunk nagyon sok a szűk ívű kanyar,és jól jön az a kis nyomaték.Volt egyszer egy fellángolás hogy le cserélem egy K7-es GSXR-re de az itt a Mecsekben egy gyilkos,én be ismerem hogy a 190 lóerő az nem vicc!Barátaimmal kaptunk egy K7-est tesztelésre egy napra,nagyon tetszett,de amikor le borítottam és csutkáig húztam a gázt,állandóan le akart hagyni a hátsókerék,nagyon brutális.Inkább vissza ültem a"traktoromra"elég nekem ez a 126 lóerő,ezt legalább ki tudom motorozni.Igaz úgy kell vele küzdeni a kanyarban mint a hétfejű sárkánnyal,és a csuklót sem kíméli.De nagyon jó a kanyarsebessége, a keskeny blokk miatt.Tehát a véleményem az hogy én imádom ezt a motort, mert olyan nyers,amilyen egy motornak lenni kell,akinek rezgés mentes villanymotorra fáj a foga az ne vegyen ilyet!

Erre használta
Túrázásra alkalmatlan,de a kanyarokat imádja

Javítanivalók
Rotációs lengéscsillapító.
Szerintem ez egy eléggé elcseszett találmány.
Kuplung;saját hiba,rossz olajat töltöttem bele,nem volt adalékolva és meg csúsztak a lamellák.Amúgy egy nagyon megbízható vas.

Itt szervizelte
Saját magam szereltem,de az alkatrészeket az ENDURO motoros boltban vettem,nagyon korrektek és segítőkészek voltak,sok tanácsot adtak annak ellenére hogy nem velük szereltettem a mocit.Le e kalappal az ilyen márkakereskedők előtt.

A beküldő 29 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Puszi.V2

Beküldve: 2007. augusztus 10.