Suzuki GSX-R600 8,4 / 10

Suzuki / Suzuki GSX-R600
gyártási év: 1998
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 34000
vezetett km: 10000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

A GSX 600R egy legenda.
Azért is vettem ,mert míg nem volt motorom ,ezeket láttam minden tökös videóban. Döntötték neki rettenetesen a hegyekben. És elég szép Stunt mutatványokat is ezzel tökéletesitettek. Mellette szól hogy kategóriájában olcsó. Főleg az ár/érték arányt tekintve. Minden alkatrészét olcsón megúszod. És elég ritkán van vele baj, az is az őrültködések miatt van.
Alapban Yoshimura RS3 dobbal és kormány gátlóval árúlták. E mellett rengetek Yoshi racing kittet kaphattál hozzá. Oda kell figyelni vételkor mert van folytott 98 LE változat (Német paic) és van 110LE is erősebb Amcsi verzió (California series) Alakja még a régi GP500 as gépeket idézi. Gömbölyűsége miatt manapság érdekesebbek mint az ideiek. Hátránya hogy súlya miatt gyengébbnek hat egy mai 600-as mellett (szárazon 190Kg) Ebből adódóan elég orrnehéz is. De kerekezés megoldható mégis. Szervizelését magad is megoldhatod ha van merszed. Nekem van hozzá gépkönyvem ha esetleg valakit érdekel. Az olajat sem csipi ami pozitív 9éves léte ellenére. Ráadásúl nagyon egyszerüen lehet a karbikon okositani. Egy 3/4 ed fordítás és kissé megnövekedett fogyasztással de jóval agilisabban megy. Termete ellenére jól megy kanyarokban. Tartott gázzal nagyon szereti az iveket és stabil. Semmi hezit vagy meglepetések. Megbízható, mindig indúl, szerintem szép, és megy is. Ráadásúl jellem motor.
Nem egy mindennapi sor négyes.

Erre használta
Városi őrültködés, Túrázgatás, Autópályán végelés, csajozás:)

Javítanivalók
Amit vételkor kötelező volt
Szűrők,olaj ,stb

Itt szervizelte
Motorszerelő cimbinél

A beküldő 1 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Yoshimura!

Beküldve: 2007. december 27.