Suzuki RG125 9,8 / 10

Suzuki / Suzuki RG125
gyártási év: 1993
lökettérfogat: 124 köbcenti
ekkor vette: 2005
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 21699
vezetett km: 11000
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Nagyon ütős gép, amely vigyorogva otthagyná a legtöbb széria 125-öst, és ehhez GSXR beütésű vad külső is társul. Hátrányként talán a 13e-es fordulat miatti megbízhatatlanság, és az alkatrészutánpótlás hiánya róható fel, amelyek egyike sem elhanyagolható. A kiváló fékek, és az élvezetes vezetés mellé alacsony ár is társul. A '92-'93-as gépeket már 250-280 körül megkaphatjuk, egy '94-esért pedig 300-320e-et kell lejmolnunk. Gyakorlatilag csak ezek az évjáratok, és néhány régebbi találhatóak meg itthon, újabbakkal még nem találkoztam. Én viszonylag ritkának tartom, aminek legfőbb oka valószínüleg az, hogy ezt nem gyártották olaszban (TZR-t, NSR-t, Mito-t, Apriliá-t, mind gyártanak Olaszországban), ezáltal kevesebb került be Magyarországra. Sajnos '96-ban beszüntették a gyártást, és ezzel egy nagyon szép korszakot zártak le. (habár soha nem kapta meg a szerintem megérdemelt sikert)

Erre használta
Túrázásra használtam

Javítanivalók
Az első teleszkópot szimeringet megette a por,és a láncot szakította el.

Itt szervizelte
A hozzávalókat üzletben megvásárltam,és itthon lettek a problémák megoldva.A lánchoz szerencsére csak 428-as patent kellett,ennek az ára üzletben 1600Ft.

A beküldő 11 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: toro17

Beküldve: 2008. március 11.