Suzuki GSF1250 Bandit 9,2 / 10

Suzuki / Suzuki GSF1250 Bandit
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 1250 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 10000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Suzuki GS 500-ról volt szerencsém átülni a nagybanditra. Lényegében ugyanaz mint a GS 500 csak egy szinttel feljebb. Gondolok itt arra hogy ár értékben mindkettő verhetetlen, a motorjuk elnyűhetetlen, keveset esznek, és sokmindenre lehet őket használni.

A Bandit új vizes injektoros blokkja nagyon szuper! Újonnan is olyan érzés volt vele menni mintha már be lenne járatva, nagyon simán finoman jár! A nagy köbcentihez képest a 100 lóerő nem mondható soknak, de a motor alsó és középső fordulatszámra lett hangolva, ami annyit jelent hogy 3000-től 7500-ig 100Nm fölött van a nyomaték, ami azt jelenti hogy nem kell feleslegesen váltogatni, csak odahúzod neki és meg sem áll 2 kilóig. Mivel 7500 után kicsit elfogy a gép, meg ugye a légellenállása sem egy sportmotoré, 200 fölött már relatíve lassan kúsznak a számok. Max. óra szerint 255-el mentem vele.

A futóműve meglepően jó, nagyon kezes, nem érezni egyáltalán a 250 kg-ot. Azonban csodát nem kell tőle várni, nagyobb sebességnél már hajlamos a hintázásra és a nagyobb bukkanókat sem tolerálja. H-ringen mentem vele egyszer, és 150 fölött már himbálózott kanyarodás közben, de nagyon nagy élmény volt menni vele. Igaz a lábtartók hamar leérnek, de sok sportmocist így is meg lehet előzni kanyarban. A futóműhöz kapcsolódó gyengéje még a motornak a váz, ami nem valami nagy merevségú, acél bölcsőváz, tehát olcsóbb, nehezebb és jóval elavultam az alumínium hídvázaknák.

Az első fék olyan jó közepes, nem harap nagyon de azért lehet vele jó kis féktávokat venni, azonban néha (nem túl gyakran de megesik) hol felpuhul, hol felkeményedik nem tudom mitől... A hátsó féket nehéz adagolni hamar blokkol. Az ABS viszont kitűnően működik. Pályán is simán lehet vele jó féktávokat venni, csak finoman kell átvinni a súlyt az első kerékre.

A szélvédelme megfelelő, bár nekem pont a sisakom tetejére fujja a szélvédő a szelet, 187 magas vagyok, de kényelmesen elférek a motoron, a lábam is kényelmesen van. Hosszabb túrákra vehetetlen, de nagy tempóval tartósan nem ajánlatos vele menni, legalábbis nekem nem jött be... Lehet azért mert túl magas vagyok.

Összeségében tényleg verhetetlen a kategóriájában, és szinte mindenre használható, város, túra, pálya, és mindezt kevés fogyasztással és relatíve olcsón. H-ringen is csak 7,4-et evett pedig küldtem neki ahogy tudtam.

Erre használta
Városi használat, hosszabb-rövidebb túrázás, meg pályázni is voltam vele, de azt nagyon ritkán, sajnálnám ha baja esne....

Javítanivalók
hmmm......eltűnt egy csavar a műszerfalból:D de amúgy semmi.

Itt szervizelte
HOSUBA Garázs. Márkaszervíz. Drága. Szar. Egy szerelő van aki ért hozzá, de ő nyilván nem győzi. Amúgy voltak már olyan amatőr hibák hogy többet nemviszem oda a gépet az tuti......

A beküldő 8 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: gooler

Beküldve: 2008. november 1.