Suzuki GSF250 Bandit 8,2 / 10

Suzuki / Suzuki GSF250 Bandit
gyártási év: 1996
lökettérfogat: 248 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 35000
vezetett km: 5000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Miután letettem az A korl. jogsit szerettem volna valami valami dögös gépet. nagyon sokáig 2Tben gondolkoztam, de beláttam, hogy jobban járok egy 4 üteművel. Mivel a piac 25kW alatt iszonyatosan szegény, gyakorlatilag alig találni megfelelő motort. CBR 125, CBF250 a biciklis külső és a harmatgyenge teljesítmény miatt kiestek, a többi motor meg pusztán azért mert nem volt rendszámuk, "50es papírokkal".
Igy találtam rá a Banditra. Azóta 5000 km-t mentem vele, hol munkába járásra, hol túrázgatni jártam vele. Szerintem nagyon megbízható motor, az előforduló problémákat is az előző tulajnak köszönhetem. Azokat orvosoltam, és azóta elégedett vagyok vele.
A hangja és a megjelenése 400asokra, vagy 600asokra emlékeztet, sajnos a fogyasztása is.
A motorja erős, de igazán nagy erőt magas fordulaton kapunk, a szelepvezérlés-váltás után. (kb 10000 1/min). Utazó tempója 110-120 között van, utána nagyon zavaró a szél, autópályára nem is mentem vele, értelmetlen.
A vétel nagyon megérte, megtanított motorozni, és sok élménnyel gazdagított.
sajnos méretében kicsi nekem (184 cm 98kg) ezért fogom eladni a közeljövőben.
és igaz amit írnak mindenhol, hogy tökéletes kezdőmotor. Sokkal inkább ez, mint mondjuk egy ER-5 sorkettes borzalom.

Erre használta
túráztam, munkába jártam

Javítanivalók
gyertyát hamar beköpte, más hőértékűvel már jól működik.
karburátor szeretett az elején viccelődni, az egyik fúvóka nem ment vissza a helyére, de orvosoltam.
ezen kívül csak a kötelező dolgokat kell elvégezni rajta

Itt szervizelte
kertben, miután 2 szerelőnél is volt, akik annyit értettek hozzá, mint én a hangyatenyésztéshez.
viszont az alkatrészek elég drágák, ha gyárit szeretne az ember.

A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: .ádám.

Beküldve: 2010. június 29.