Suzuki GSR600 9 / 10

Suzuki / Suzuki GSR600
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 599 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 10000
vezetett km: 14000
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Sziasztok! Szóval azért írok (róla), mert kellemes csalódás volt részemről. 1983-óta motorozom, nem vagyok mai csirke a vázakon. A kezdet jawa mutyó, simson, mz-k, yamaha r6-ok klf évjáratok felfele, r6r, suzuki gsxr 750, 1000, robogók , Gilera nexus 500, beverly 400,500 ,burgman 400 stb. után hozzámkerült ő. Gondoltam mi ez az ülős moci , elég normálisan néz ki, de nekem ez túl csupasz. Azért megyek vele egy kicsit mivel a kecske sem ballag el a káposzta mellő csak úgy. A motorhang mint minden suzukinál kicsit hagos, de ezt ellensúlyozta a sport rendszer gyönyörű hangja. Könnyen tudtam mozgatni a gépet nem tűnt nehéznek. Néztem a teszteket írjátok azt a leállást fékezésnél. Kétszer volt részem benne. Azóta sem történt. De a moci nagyon össze van rakva az aminek kitalálták. Nem túl erős, de nem is gyenge , kezes a futómű, jók a fékek... Igen ez egy összerakott túragép precíz váltóval kuplungal kezelőszevekkel. Egy kis plexi hiányzik róla, mert 140 felett görnyedni kell, mert letép a szél. A szigorúbb használatot 8 literes fogyasztással jutalmazza. Csak tanktáskával tudtam megoldani a pakolást, az ülés alá csak egy elsősegélycsomag fért be.Ennek ellenére egy igazán lól összegyúrt keveréke az utcai,túra és a pörgős speed motoroknak. Nagyon megszerettem a vasat. Nehéz leszállni róla . Ízig vérig MOTOR!

Erre használta
város, túra , őrültködés

Javítanivalók
indexek párásodtak

Itt szervizelte
nem volt rá alkalom, nem kellett

A beküldő 27 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: PÉZÉ

Beküldve: 2010. augusztus 4.