Suzuki GSR600 9,6 / 10

Suzuki / Suzuki GSR600
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 10
vezetett km: 5320
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

A motort 2006 augusztusában vettem. Még az első napon sikerült eldőlnöm vele, így megtörtént a motorom megjelölése. Ennek ellenére nagyon belopta magát a szivembe. Hihetetlenül jól fekszi a kanyarokat, igazi kanyarfaló szörnyeteg. Az egyik túra alkalmával a Mátrában voltunk. Mit is mondjak?! Kettős érzés volt bennem a kanyargós utakon végig. Libabőrödztem attól a teljesítménytől, amit egy-egy kigyorsításnál tapasztaltam. Kicsi félelem is volt bennem, mert a motoron eléggé nagy terpeszben kell ülni. E miatt az ember biztonsági érzete meginoghat kanyarokban. GS 500 -on ülve szinte koppig mertem dönteni a motort, ezt nem merem megcsinálni a láncos kutyámmal..., még. :)
Nagyon stabil, stram felépítése van. Sokkal több van a motorban, mint amit egy átlag motoros kimotorozik egy vasból. Végig az az érzés van bennem a túrák és egyéb utak során, hogy leleke van. Egyszerűen képes a viselkedésével a motorost rávezetni arra, hogy miként tegye be a kanyarba..., stb. Nagyon jól kiegyenlíti a motoros tudását a motorból kihajtható képességek.
A teljesítményt tekintve; jól elvannak osztva az erők. Alacsony tartományban, városi forgalomban kiválóan motorozható, jól megülhető. Városon kívül, a nagyobb utakon 5-6000 -es fordulaton kicsit gyengébb. Ez kimondottan jó hatású, mert 110 -nél egyszerűen olyan, mintha autóban ülne az ember. Még a menetszél sem tépi a fejünket és nem fáradunk el a nyeregben. 8000 -es fordulattól válik agresszívvé a gép. Olyan erővel próbálja kitépni magát az ember kezei közül, hogy ott már el kell kezdeni markolászni a kormányt. Egészen 180-190 -ig kényelmesnek mondható, ha megtaláljuk az ideális pózt. 200 fölött már a menetszél le akar kapni a motorról. De hát mit is várhatna az ember egy olyan géptől, amin nincs plexi?! Ha most megkérdezné tőlem valaki, hogy "kezdő" motornak mit vennék, megintcsak a GSR -t választanám. Szinte nincs olyan helyzet, amit ne lehetne megoldani az erejével, a mozgékonyságával.

A pozitívumai közé sorolnám még, hogy a motorféket szinte nem ismeri. Nincs az az idegesítő rángatás egy-egy gázvisszavételnél, mint amit tapasztaltam a hondáknál. Igazán nagy motort-fékező hatást kettes, és hármas fokozatban tapasztalhatunk. Számomra ez az ideális, mert városi forgalomban 3 -asnál nagyobb fokozatba szinte sosem vált fel az ember. Ha hirtelen meg kell állni, akkor visszakapcsolunk egy fokozatot, majd a motorfék és elsőfék együttes használatával hihetetlen rövid távon meg lehet vele állni. 4. fokozattól felfelé viszont a motorfékező hatás eltűnik, ami gyors-kanyargós útakon kifejezetten előnyévé válik. Nem ránt vissza kanyar előtt a visszakapcsolás miatt.

Negatívumként talán a sok műanyagot tudnám felhozni. Mentségére legyen szólva a tervezőknek, hogy így viszont olcsóbbak hozzá az idomok. :)

Erre használta
Nap mint nap használom. Autó helyett vettem és cseppet sem bántam meg. Túrázni rendszeresen járok vele, és nagyon élvezem minden megtett km -t, amit a motorommal megtehetek.

Javítanivalók
Szokásos, kötelező szervízek.

Itt szervizelte
Pardi Motor. Külső Váci úton.

Nagyon értenek hozzá, szinte úgy babusgatják, mintha a sajátjuk lenne.

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: BlackNet

Beküldve: 2007. március 8.