Suzuki GSX1400 9,2 / 10

Suzuki / Suzuki GSX1400
gyártási év: 2003
lökettérfogat: 1402 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2011
km óra állása az elején: 21000
vezetett km: 1500
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Van egy bizonyos megjelenése, ezt a gépet megnézi mindenki... nagy, erős, kényelmes és jó a hangja.....
Kb ennyit tud elmondani róla az aki csak 1-szer ült rajta. Én is ismerkedem a géppel és egyet tudok, tisztelettel kell vele bánni. Előtte GS500-am volt, ami egy kicsit más kategória, nem említhetők egy lapon, de ami fontos volt nekem, hogy legalább annyira legyen kényelmes és megbízható hosszú távon, mint a kis GS. Szerencsére egyik kritériumfeltétel tekintetében sem csalódtam, lett egy mutatós böhöm jószágom, amit már nem akarok lecserélni...ezt a motort stílus vezetni

Teljesítménye: megfelelő olyanoknak mint nekem, 120-as tempóhoz elég, de így függőlegesen fölfelé is megy :) (persze van nála erősebb)

Megbízhatósága nem kétséges: nincsen kihegyezve az 1,4l-es blokk, nem pörög mint a darazsak és jó a váltóáttétel (6-osban 40-230km/h, azthiszem a hosszú élet titka...)
nem hagyott cserben. Télen kicsit nehezebben indul-2mp indítózás, de ez nem zavaró.

Szervíz: az érdi T-motors-hoz vittem, nem említették, hogy nehéz lenne az alkatrészt beszerezni (hátsó kerékcsapágy tekintetében, mivel csak ezt kellett cserélni)

Kényelem: egyértelmű 10 pont, 194 cm-emmel, plexivel tökéletes a fent említett tempóval, de olyan 140-150-ig még elviselhető. Kanapé feeling.

Fogyasztás: 1,4-es blokk=csuklófüggően, de több mint egy 600-as Hornet-é (5-8,5l/100km)

Majd, ha lesz még tapasztalatom, meg skillek terén fejlődök, még írok...

Erre használta
túra, munkábajárás

Javítanivalók
hátsó kerékcsapágy

Itt szervizelte
T-Motor, Érd

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: kdavid21

Beküldve: 2011. január 14.