Suzuki GSF650S Bandit 9,6 / 10

Suzuki / Suzuki GSF650S Bandit
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 656 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 12000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Egy kimotorozott (3 év = 68.000km) Gs500 váltottam a Banditra.
Szerencsémre hamar elvitték, így be is tudtam szállni az új "csodába". A vásárláskor mindent mérlegeltem ezért az összes 600as gép a palettámon szerepelt, végül csak a Bandit és a DL maradt, de végül a Banditra esett a választásom (meg a házisárkányé is:-)

1km volt az órában, mikor megkaptam október 5.-én

Az első 800km maga volt a katasztrófa - mivel MAX 6000-ig lehetett pörgetni - és a gép nagyon ÉLT!
Az 1000-res szervíz hamar meg is lett, de még 600km-ert kellett várnom a "pirosig"
A gyári előírásokat be is tartottam - mivel sajnos 120 hónapos a törlesztésem....így 800km-ig 6000, 1600km-ig 9000-res fordulat a megengedett.
Ahogy a megvolt az 1000res szervíz meg is néztem mi az a 9000-res fordulat.
Háááát:-) a GS500-hoz képest ez a paci maga a pokolból szabadult vadállat:-)
Pikk-pakk 178-nál járt az óra - és még nagyon menni akart........
A végét a mai napig nem néztem meg.
Gyári leírás alapján 210 a vége, de bizony 210-nél még sehol a piros.....és menne, csak menne........
A gond, hogy az a bizonyos zabszem nem fér be:-)
Majd egyszer.......

Fontos volt a pakolhatóság, hiszen a megtett km-ek 80%-a nálam túra, egyedül vagy utassal.
Így a lóerőkön felül a pakolhatóság - és ezzel természetesen a kinézet is fontos volt. (PL egy 600-as Hornit el nem tudnék képzelni fullra pakolva, 2 személlyel)

Sufnituningban meg is lett a konzol, pár hónapra rá a dobozok, és lett egy másik megoldás is - ha a dobozok kevésnek bizonyulnak.

Szintén sufniban készül a bukócső is, ami már be is hozta a rá fordított energiát és időt.

És még egy rakás dolog lett rá téve a védelem, a használhatóság és a komfort miatt (pl GPS, Szivargyújtóval, tankbőr, pleximagasítás....stb)

Jelenleg a 12.000-res szervíz következik, már az időpont is le van foglalva.


Összeségében?
A legjobb választás volt számomra!
Egyszerűen azt tudja amire nekem kell.

Erre használta
Túra a végtelenbe

Javítanivalók
SEMMMMMMMI!

Itt szervizelte
Full Gas - Székesfehérvár
Munkadíjban jók(4500ft/ó), de sajnos a cuccok kicsit "húzosak".
Nem árt utána nézni, hogy mit-hol-mennyiért lehet megvásárolni, mert bizony csak az olajon 1 tank benyát spóóóóroltam.

A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: El-BlueDiablo

Beküldve: 2008. július 22.