Suzuki GS500 9 / 10

Suzuki / Suzuki GS500
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 487 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 7200
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 6/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Előtte Simsonnal és egy Suzuki RMX 50-el motoroztam több mint 11000 kilómétert. Bár csak 50-essel mentem előtte, nagyon gyorsan megszoktam, igazán kezes gép.
Nem hivalkodik teszi a dolgát de azt nagyon jól. A futóműve nem rossz, de a nagyobb sebességet nem bírja. (olyan 140-ig tűrhető felette már kezd virgonckodni:D)
A gumik megtévesztően vékonyak, ezt sokan megszólták már, de pont a vékony gumik miatt lehet könnyen dönteni, a futómű mellett emiatt olyan jó a kezelhetősége. Bridstone Battlax van rajta elég puha gumi, jól tapad.
Véleményem szerint a blokk nagyonjó. Bár nem valami erőgép, de ez a 20 éves koncepció nemhiába van szinte változalan formában. 3 ezer alatt ugyan nincsen élet benne de felette nyomatékos és 4-től már tisztességesen húz. 6-től 8ig jönn bele a max erő, ha itt pörgeti az ember elég gyorsan el lehet vele érni a 160-at. Max 185-öt mentem vele de még ment volna csak már sajnáltam szegényt. Azért is imádom ezt a motort mert a fogyasztása nagyonjó! Városban olyan 4-et eszik, (4.5 volt a legtöbb amit megetettem vele) , országúton 3.5 literből is megvan a 100.
Ezeken túl a hangja is hihetetlen jó! (bele se merek gondolni hogy tuningdobbal milyen lehet a hangja:D)

Tettem már meg vele hosszabb túrákat és az üléspozíció és a kényelem az én igényeimet tökéletesen kielégítette. (186 cm) Háttul is kényelmes, bár a hátsó kapaszkodó szerintem elég kényelmetlen, apró japó kezeknek találták ki....:(

Összességében nagyon pozitív a kép, olyanoknak tudnám ajánlani akik a nagymotorok világába most csöppentek bele, kiválló tanulómotor, és azoknak is akik a szolídabb motorozási stílus pártolói. Igazából ez a motor nem való egykerekezésre, stoppiezásra és gumifüstölésre. Kényelmes élvezetes vele motorozni és egyáltalán nem öregasszonyos a kevéske lóerő ellenére. Van összehasonlítási alapom (Honda 1100 XX és Hornet 600)
Az ár érték arány is király szerintem.

Erre használta
város > túra

Javítanivalók
csöpögött belőlle az olaj, hengerfejtömítést kellett cserélni, szerintem nem jellemző a modellre csak pont egy ilyet fogtam ki. Garanciálisan megcsinálták.

Itt szervizelte
Hosuba garázs. Jófejek profik, eléggé értik a dolgukat. Nem mondanám olcsónak, de a minőséget meg kell fizetni. Igazából nincsen összehasonlítási alapom, csak itt voltam még szervízelni. (ez van közel)

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: gooler

Beküldve: 2007. április 27.