Suzuki GSR600 8 / 10

Suzuki / Suzuki GSR600
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 12000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

A motor végtelenül könnyen vezethető és manőverezhető. Legjobban a csupasz sportmotor megállapítás jellemzi. 8-9 ezeres fordulattól brutálisan húz (600-ashoz mérve persze). Szélvédelem 160-ig megfelelő még egyenes háttal is, de 200 fölött a tankra hasalva sem cibálja a szél a fejed, a tested többi részét annál inkább. Igazán élvezetes motorozni a gépet!
Ami nem tetszett: Folyamatos lassú tempót tartva (lakott területen belül) hajlamos a rángatásra. Pakolni nagyon gáz a GSR-re, alig vannak rögzítési pontok. Két személlyel már a kategória győztes 65 Nm is karcsúnak tűnik.
Fogyasztás. Országúton eljárhatunk akár 5,5 l-el is, de ez azt jelenti, hogy 6.-ban nem pörgetjök jobban a gépet 6500-nál. Nyugodtan mondhatom, hogy ez lehetetlen. A motor követeli a fordulatot és élvezkedős tempóban a 8 litert is simán bekejálja, de autópályán 200-as tempóben a 9-et is!!
Nekem a GSR előtt 1200-es Banditom volt. Az első perctől kezdve, hogy felültem a GSR-re hiányzott a Bandittól megszokott brutalitás. Ezért másik motor után kellett néznem. És jött a GSX 1400. 920 km-t tettem eddig a gépbe. Csak annyit, már nincs hiányérzetem a brutalitást illetően, vagy ha nyomatékból kell gyorsulni...

Erre használta
Élvezkedésre.

Javítanivalók
Menet közben elveszett az egyik kormány végsúly, amúgy teljesen hibamentes!

Itt szervizelte
Suzuki Hollós
Érteni értettek hozzá, de piszok lassúak és drágák.

A beküldő 26 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: KovácsIstván

Beküldve: 2007. február 16.