Suzuki GSR600 8 / 10
Suzuki /
Suzuki GSR600
gyártási év: 2006
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 12000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen
A motor végtelenül könnyen vezethető és manőverezhető. Legjobban a csupasz sportmotor megállapítás jellemzi. 8-9 ezeres fordulattól brutálisan húz (600-ashoz mérve persze). Szélvédelem 160-ig megfelelő még egyenes háttal is, de 200 fölött a tankra hasalva sem cibálja a szél a fejed, a tested többi részét annál inkább. Igazán élvezetes motorozni a gépet!
Ami nem tetszett: Folyamatos lassú tempót tartva (lakott területen belül) hajlamos a rángatásra. Pakolni nagyon gáz a GSR-re, alig vannak rögzítési pontok. Két személlyel már a kategória győztes 65 Nm is karcsúnak tűnik.
Fogyasztás. Országúton eljárhatunk akár 5,5 l-el is, de ez azt jelenti, hogy 6.-ban nem pörgetjök jobban a gépet 6500-nál. Nyugodtan mondhatom, hogy ez lehetetlen. A motor követeli a fordulatot és élvezkedős tempóban a 8 litert is simán bekejálja, de autópályán 200-as tempóben a 9-et is!!
Nekem a GSR előtt 1200-es Banditom volt. Az első perctől kezdve, hogy felültem a GSR-re hiányzott a Bandittól megszokott brutalitás. Ezért másik motor után kellett néznem. És jött a GSX 1400. 920 km-t tettem eddig a gépbe. Csak annyit, már nincs hiányérzetem a brutalitást illetően, vagy ha nyomatékból kell gyorsulni...
Erre használtaÉlvezkedésre.
JavítanivalókMenet közben elveszett az egyik kormány végsúly, amúgy teljesen hibamentes!
Itt szervizelteSuzuki Hollós
Érteni értettek hozzá, de piszok lassúak és drágák.
A beküldő 26 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
KovácsIstvánBeküldve: 2007. február 16.