Suzuki GSR600 9 / 10

Suzuki / Suzuki GSR600
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 3700
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Hát az indokom a következő.Nekem csak is a NAKED stilus jöhetett szóba,ami viszonylag kis teret hagyott a választásra már ami az anyagi oldalát érinti.Árban nem nagy a külömbség a konkurens cégek által forgalmazott hasonló kategóriájú gépek között,de talán ami meghatározó ennél a motornál az a külcsíny,ami egyáltalán nem a belbecs rovására megy.És ezzel el is érkeztem a motor jellemzéséhez.
Ami egyből szembe tűnt a motor kiválsztásakor és átvételekor,az az ,hogy nem egy 600-as sport motor levetkőztetett,áthangolt erőforrású konstrukcióját kapom,hanem a SUZUKI,egy ujra gondolt kis Nakedjét.Ami semmiben nem hasonlit elődjeire.De ami igaz az igaz,hogy egy 600-as gixxer szív dobog benne,de nem a GSX-R-blokkok tulgyártása végett! Ami jó ahhoz nem kell hozzányúlni.Az elején úgy tűnt a médiának köszönhetően,hogy a kis GSR azért készül h bevezesse a B-KING-et.De a B-KING ugymond kis pohár alátéte,mára kinőtte magát,és egy külön réteget képvisel a 600-as kategóriában.Morcos külseje,jövőbe mutató formája,és a gyár által kínált kiegészítők palettálya,igen hosszú életű vásárlói kedvet biztosít a piac képviselőjének.Mint említettem,az erőt egy 600-as GSX-R-blokk szolgáltatja,kissé nyomatékosabban és szerényebb Ló létszám mellett,ami viszont tökéletesen elég ennek a majdnem 200 kg-os Kisördögnek.Kezdő motorosoknak is merem ajánlani.Kezes kis gép,de persze mint minden \\\"nagy\\\"-motor,a hülyeségre nem vevő.Kanyarodni álom vele,futóműve elég tág határok között állítható,de a gyári beállításokhoz én sem nyúltam.Negatívumként elmondanám,a fordulatszám tartomány közepe tályán jelentkező enyhe vibrációra a kormányon,a teherváltási reakciók kezeléséhez rutinnos és biztos kéz kell,nem vagyok egy bírkózó alkat ,de az ülés nekem nagynak tűnik illetve mondhatnám azt is hogy választhatok h a tankhoz közel ülök vagy hátrébb ahol szélesedik az ülés.Egyébként az ülés pozício nem nagyon hagy kívánnivalót maga után.És végül a sok műanyagra reagálva csak annyit,hogy sokkal olcsóbb az esetleges pótlás.Hát ennyi ! Hogy mire cserélném el?

SEMMIRE!

üdv.:NOMAD

Erre használta
Munkába járás,hétvégi túrák,

Javítanivalók
Lánc spray,olajcsere,légszűrő tisztítás

Itt szervizelte
Monster-Motor Mosonmagyaróvár
szerintem átlagos szervízkölcségnek mondható,bár lehet mindenhol spórolni.

A beküldő 2 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Nomad

Beküldve: 2008. május 20.