Suzuki DRZ400-S 8,2 / 10

Suzuki / Suzuki DRZ400-S
gyártási év: 2004
lökettérfogat: 400 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 7500
vezetett km: 4500
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

Kis szervizigényü motort akartam,ami megbizható és persze jól is nézzen ki.Haveromnak is volt drzéje csak az E-s volt,nála hamar legatyásodott szegény!Majdnem azt vettem meg,de jó hogy nem!Elötte nekem RMX250esem volt,de váltani akartam nagyobbra és ujjabra.Ég és föld volt a különbség,szó szerint az RMXkönnyü volt,a DRZé meg nehéz mind a dög!De már megszoktam,még triálozgatni is lehet vele.Elején még endurógumi volt rajta ezmiatt sokat estem vele!Egyszer a baloldali hütömet is összetörtem,ráhajlott a hengerfejhez persze a ventillátorral 1üt!Nehezen tudtam kiegyengetni a ventillátor házát,de most már jó és tökéletes.A hütöt meg 3E ftért megcsinálták és ugy néz ki mind az új.A baloldali oldaldeklimet is berepesztettem 1szer,asztfalton elcsúsztam kb15méter és benyomta a váltókar.1kis repedés lett rajta épphogy csak szivárgott rajta az olaj.1szimering ment tönkre még a kuplungnál de ezt a repedéssel 1üt 8Eért megcsinálták.Több áttételt megpróbáltam a lánckeréknél de nekem a 15/46os jön be a legjobban igy a max sebbeség kb130km/h.Jól ellehet vele közlekedni a terepen,erdöben földúton!Én csak terepen megyek vele.Nagyon komoly a nyomatéka mindenhol felvisz,mindent megold helyettem a motor.Mondjuk én azt furcsálom hogy hamar leszabájozz a motor,hamar kilehet pörgetni.Megy mind állat.Szerintem a hütöje könnyen hajlik de ez köszönhetö a motor súlyának is megtankolva 145kgam az nem semmi.Fogyasztása nem kevés,7-10liter is lehet.De 6alatt terepen soha.A kipufogóból kiszedtem minden folytástés 1másik fajta hangtompitót raktam bele,igy most olyan a hangja mind az E-s változaté szikrafogó nélkül.Igy erösebb lett érezhetöen.Endorózás miatt leszedtem minden lámpát,gumit a lábtartóból,hátsó lábtartót!Raktam rá mitas c-16os +c-17es gumit+kézvédöt+afam kormányt,hátsó rugót összébnyomtam hogy nöljön a hasmagasság.+acerbis hátsó lámpa a láthatóság miatt.Egyedül talán a súlya hátrány de csak néha,néha jól jön a súlytöbblet.Megéri az árát a motor.Remélem sokáig jó lesz még nekem.

Erre használta
soft enduró,de nézd meg a videóimat és döntsd el,csak terepen megyek vele

Javítanivalók
Megvétel után ezeket kellet cserélnem rajta:aksi,lánckerékszett!Két év alatt összesen meg ezeket:bowdenek,hátsókerékcsapágy,lánckerékszett mégegyszer,elsö fékbetét kétszer,hátsó gumi kétszer(csak kopó dolgok)eddig

Itt szervizelte
Halmosi Géza tápiószecsö,de csak a szimeringet+a dekli hegesztést csináltattam szerelövel!A többit én,kopó dolgok cseréjét.

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Gabor87

Beküldve: 2009. május 3.