Suzuki DRZ400-S 7,4 / 10

Suzuki / Suzuki DRZ400-S
gyártási év: 2002
lökettérfogat: 399 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 16900
vezetett km: 5700
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 4/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

Hát hol is kezdjem? Minden álmom volt 1 faja kis gép. Több hónapos internetes kutakodás, fórum olvasás után erre a gépre esett a választásom. Túl sokat nem gondolkodtam, hogy melyik változatot vegyem meg, S v.E. AZ S mellett döntöttem, mert nem vagyok egy enduróbajnok, de még kezdőnek se mondanám magam:). Nem egészen 17000km-rel jutottam hozzá egy 2003-as kiadású motorhoz.Elsőre beleszerettem. Gumicserével és fékbetét cserével kezdtem, a gumi nem igazán közútra való volt, 500km után meg jött az olajcsere. Óvatosan tettem meg vele az kezdő köröket. Első érzésre egy vadállatnak tűnt( 125 MZ után), de haveri körben elég sok fajta motor megfordult, persze én is kipróbálgattam őket, szóval volt már 1-2 motorral dolgom, volt viszonyítási alapom mégis ez mellett döntöttem. Leginkább közúton megyek vele, de a földutakat sem vetem meg. A motorja elég erős, bár mindenki tudja, hogy nem egy versenygép. A kicsivel gyengécske blokk mellé hosszú élettartamot kapunk. A kényelem viszont nem az erőssége, de egy kis pihenő mindent megold a hosszabb utaknál. A tankja lehetne 2 literrel nagyobb, bár nekem még 5 liter fölé soha nem ment a fogyasztása, de kihoztam hosszú távon 3.2-re is. Tehát nem 1 benzintemető. Komolyabb gondom nem volt vele, sehol nem hagyott ott, bárhova elmernék vele indulni. A világítása meglepő, az első lámpa termetéhez képest sokat tud, jól bevilágítja az utat. Pár ezret bele toltam és nagyon meg vagyok vele elégedve. Két személlyel már necces a közlekedés, ezért ez csak vészhelyzet esetén ajánlott, pl ha elfogyott a sör és megaddal viszel valakit, aki cipeli. Városi közlekedésre hihetelen, az autósnak el sem jutott a tudatáig, hogy váltott a lámpa, én már 100 méterrel előrébb vagyok. Könnyű vele manőverezni és a parkolás sem szenvedés. Az enyémen most 14/47-es áttétel van(véletlen), de így is 140Km/h-án simán fennt van, csak már nagyon pörög, ezért nem húztam tovább, de biztos menne. Az utazója most 85-90 km/h. De akkor sem lepődik meg,ha 90-nél odacsapok a lovak közé, az előzés pár másodperc. Egy biztos, soha nem adom el. És aki fél a nagy ccm-től ill. Le-től annak ez a gép az ideális, csak ajánlani tudom. Összegezve: olcsó, kis szervízigényű, elég erős, kis fogyasztású, tehát aki nem akarja a gyatyáját rákölteni a mocira, annak ideális.

Erre használta
Közúti közlekedés, földutak

Javítanivalók
Kmóra spirál, kuplung bowden, 1 küllő a hátsó kerékben eltört,fékbetét, olaj-szűrő, légszürő, láncszett,gyertya.. eddig ennyi

Itt szervizelte
Sok hozzáértő kéz. Nem Szervíz

A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Zander

Beküldve: 2009. augusztus 27.