Suzuki DRZ400-S 9 / 10

Suzuki / Suzuki DRZ400-S
gyártási év: 2004
lökettérfogat: 398 köbcenti
ekkor vette: 2005
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 5000
vezetett km: 33000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

2004-ben döntöttem úgy hogy lezárom az ETZ-s korszakot,pénzem nemvolt ezért csak hitelben tudtam gondolkodni. CRM-250 et akartam de a földön nemvolt eladó,a kereskedésbenn ahol intézték az ügyletet ez az egy endúró volt,tetszet igy döntöttem mellete. 10000 km után elkövettem azt a hibát hogy nem ellenőriztem az olajszintet,megszorult szétdarálta a szívó oldali csészét,a vezérmű tengelybe 1,5mm horony lett,átugrott a vezérlés elgörbitet 1 szelepet,ezzelszemben a kipufogó oldalnak semmi baja nemvolt,3dl-olaj volt a rendszerbenn 1,8-ból! Kapott egy bontott hengerfejet,új hajtókart,gyürüsort. Minden más maradt pöcc-röff és megy! Fogyasztása áttétel és stilustól füg,túrázás 15-39 esel 2 személy+csomag=3,8 /Endúró,Cross pálya 14-47=7-8-liter. A hátsó lánckerékel nemérdemes eltérni a44-es től mert tulságossan rövidlesz a DRZ nyomatékból jobban használható mint fordulaton. A hátsó rúgóstagon az előfeszitést érdemes a testsújhoz állitani mert rumplis részeken magasra hajit és becsoválja a motort,nekem 70kg-hoz 23.5cm rugóhosszra van állitva,a gyári adatot nemtudom. Az első telókbann megemeltem az olajszintet 10-15mm rel és erősebb rugót raktam be, de mindenkinek magának kell éreznie hogy mi a jó. A kormányt lecseréltem 28-asra megemeltem 5cm rel,a gázhúzót lecseréltem crossra,a kuplungot hidraulikusra PBR univerzális(46000ft) Ha testre szabod a motorod többet kitudsz belöle hozni mintha gyárilag hajtod! Az ereje és a futóműve ésszerű motorozáshoz bőven elég. Olajat ötezrenként cserélek ezenkivül a kopó alkatrészeket

Erre használta
Túrázás,Endúrózás,Cross pálya.

Javítanivalók
Kiszakadt hátsó kűllők,zárlatos álló rész,fesszabájzó,összetört tűgörgő kosarak a himba rendszernél.

Itt szervizelte
Magam szerelem amit nemtudok az a hozzáértőké.

A beküldő 1987 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Árpád71

Beküldve: 2009. november 7.