Suzuki DRZ400-S 7,6 / 10

Suzuki / Suzuki DRZ400-S
gyártási év: 2004
lökettérfogat: 400 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 7500
vezetett km: 15550
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 7/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: igen

Elsönek is hagy kezdjem azzal,hogy azért vettem DRZ-t azon belül is S tipust mert azt mondták nagyon igénytelen.Nekem elött 250es RMX-m volt,de már ki is nöttem meg fiatalabbat is akartam meg sokat kellet bütykölni mert öreg volt(16éves)Gondoltam veszek 1pár éveset hitelre(mi baj lehet gondoltam)szerelni sem kell majd annyit(mert igénytelen)nade hamr rákellet jönnöm,hogy ez is csak 1motor és szerelni kell ha terepen megyek vele.Úgy vettem meg a motort,hogy pont elkoptak rajta a gyári cuccok és gondolom elözö gazdája nem akart már vele szórakozni tehát rám várt a feladat.Kopó alkatrészekre elment már kb 300ezer ft.Ezek voltak cserélve:aksi,láncszett 3x,olaj 3x,bowdenek2x,csapágyak hátul 3x,markolat,gumik hátul 3x,elöl 1x,hátsó teleszkóp alsó felfogatása,teleszkóp olaj,fékolaj elöl-hátul,féktárcsa elöl meg fékbetét3x,hátul 1x.Meg kapott hátra elfordulásgátlót,hogy ne birjon elmászni a hátsó gumi defekt esetén vagy ha nagyot fogna.Deknivédö+váz+hütö+blokk védö is felkerült a masinára mert ezek nagyon védtelenek.Váltókar be is repesztette 1kicsit 1szer az oldalát,de belett hegesztve plusz rákerült a védö igy már nincs gond vele.Gyári áttételt nem használtam 2010 nyaráig,mert 14/46 aztán 15/46 lánckerekek voltak fent.Jók ezek is de lefogta a motort és lassúnak éreztem(hamar leforgott)Most jónak találom a 15/44et.Én csak terepen használom szinte,ritkán aszfalton de akkor is nagyon kevesett.Gyári kipufogója kilett pucolva rendesen szóval már széphangja van meg jobban is megy vmennyivel.Mindig putoline olajat használtam blokkba,de most motulra váltottam mert azt hallotam nem eszi annyira,és be is vált.Gyári kormány is hamar lekerült a gépröl mert 1kalap kaki,1nagyob esés és hajlik mind a nádszál.Most Afam van fent ez már jobb sokkal,plusz felkerült polisport kézvédö is!Nagyon jól teljesit,mindent kibir csak a fagyokat nem,mert rideggé válik.Mind minden müanyag.Gyári lámpákat csak müszaki vizsgákon rakom fel,amúgy meg elöl DRZ400E elsö lámpa van rajta,htul meg acerbis ledes lámpa.Könnyüek és birják a strapát.Én folyamatosan próbálom jó állapotba tartani a motort,de nem könnyü sok a meló vele.Többet költök rá mind bármire,ez 1kibas***t lotyó :D Endurózni végülis jó gép,föleg a jó minöségü földutakat szereti nem tiltáson használva.De mentem már vele mindenhol,sár,hó,viz,télen is minusz 7fokba.Ösvényeken is jól el lehet vele motorozni pl:nagytarcsán.Csak ha felkell állitani 1eldölés után,vagy szenvedni kell vele saras pályán az kiveszi minden energiám.140kiló lehet kb teletankolva lecsupaszitva gyári fölös cuccaitól.Crosspályákat nem annyira szereti a nagy súly miatt szóval nem is nagyon megyek rajtuk.Összeségében jó motor,fogyasztása lehetne kevesebb is.Kb 7liter vegyesbe.Mindig van rajta mit szerelni nemrég vizpumpánál volt szivárgás,de megoldottam 1alapos takaritással(vizpumpa le és tömitéseket átmostam,töröltem)elsö fogaskeréknél is volt szivárgás csak ott olaj de azt is pucolással helyre lehetett hozni.Az vegyen ilyen motort aki nem túl sportos hajlamú,mert a motor csak hátráltatni fogja.Nekem is következö valószinüleg vmi 250es 2T cross lesz.Valakinek is bármi kérdése lenne nyugodtan irjon ide a teszt alá majd válaszolok.

Erre használta
endurózás csak

Javítanivalók
sok sok minden,fent már leirtam

Itt szervizelte
én magam 90%ban

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: DRZ07-mendei

Beküldve: 2010. július 13.